تاریخ: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ ، ساعت ۰۹:۲۶
بازدید: ۱۷۳
کد خبر: ۴۴۰۷۶
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
رئیس واحد نگهداری و تعمیرات ذوب مجتمع مس سرچشمه:

تلاش برای ساخت 400 قطعه خارجی مجتمع مس سرچشمه در داخل کشور

می متالز - رئیس واحد نگهداری و تعمیرات ذوب مجتمع مس سرچشمه گفت: در زمینه اتکا به تولید داخل حمایت از صنعت داخلی این واحد در سال گذشته با هماهنگی انجام شده با امور مهندسی مس سرچشمه، بیش از 400 قطعه تولید خارج در مجتمع را نقشه کشی کرده و این قطعات در حال ساخت داخل می باشند.
تلاش برای ساخت 400 قطعه خارجی مجتمع مس سرچشمه در داخل کشور

به گزارش می متالز به نقل از روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه، مهندس محمدمهدی رحیم زاده اظهار کرد: در راستای رسیدن به اهداف تولید در سال 97 واحد نگهداری و تعمیرات ذوب با توجه به شرایط سیاسی و اقتصادی و تحریم های ظالمانه فعالیت های خود را جهت رسیدن به برنامه تولید بر اساس اصولی از جمله بالا بردن سطح ایمنی پرسنل، کاهش توفقات در سیستم، کاهش قطعات مصرفی و اتکا بر تولید داخل و حمایت از ساخت قطعات داخلی قرار داد.

وی با بیان اینکه رسیدن به اهداف فوق مگر با تلاش و پیگیر همه جانبه پرسنل امور ذوب امکان پذیر نبود، تصریح کرد: خوشبختانه با تلاش همه جانبه پرسنل ذوب در سال 97، این امور از نظر جدول ایمنی مجتمع مس سرچشمه رتبه اول را کسب کرده که با توجه به شرایط ویژه ذوب، کسب این رتبه بی سابقه بوده است.

رئیس واحد نگهداری و تعمیرات ذوب مجتمع مس سرچشمه در خصوص کاهش توقفات و کاهش قطعات مصرفی مجتمع مس نیز بیان کرد: با توجه به شرایط تحریم ها این واحد با همکاری واحدهای دیگر ذوب ضمن رعایت تمامی موارد استاندارد تعمیراتی توانسته از توفقفات غیر منتظره جلوگیری کند که ماحصل آن رسیدن به برنامه تولید می باشد.

رحیم زاده خاطرنشان کرد: در زمینه اتکا به تولید داخل حمایت از صنعت داخلی این واحد در سال گذشته با هماهنگی انجام شده با امور مهندسی مس سرچشمه، بیش از 400 قطعه تولید خارج در مجتمع را نقشه کشی کرده و این قطعات در حال ساخت داخل می باشند.

رئیس واحد نگهداری و تعمیرات ذوب مجتمع مس سرچشمه در پایان از مدیر مجتمع مس سرچشمه، معاونت تولید و مدیر امور ذوب که همواره با حمایتهای بی دریغ خود از واحدهای مختلف ذوب حمایت کرده اند قدردانی کرد.

عناوین برگزیده