تاریخ: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۲:۳۸
بازدید: ۳۳۷
کد خبر: ۴۴۰۸۳
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
مدیر مجتمع مس سرچشمه:

روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه در کنار حوزه‌های تولید و توسعه، عملکرد خوبی داشته است

می متالز - مدیر مجتمع مس سرچشمه گفت: روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه نه تنها پیشانی مجتمع مس سرچشمه، بلکه پیشانی شرکت ملی صنایع مس ایران است.
روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه در کنار حوزه‌های تولید و توسعه، عملکرد خوبی داشته است

به گزارش می متالز به نقل از روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه، مهندس حسین احمدی در مراسم گرامیداشت هفته روابط عمومی در فرهنگسرای شهر سرچشمه اظهار داشت: اینکه روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه به این جایگاه رسیده که در اذهان عمومی و عملکرد خود در این بلوغ را نشان می‌دهد و نقل محافل شده است، جای قدردانی دارد.

وی بیان کرد: قطعا عملکرد شرکت ملی صنایع مس ایران و مجتمع مس سرچشمه ناشی از تلاش‌های همه همکاران از ابتدا تا به امروز بوده و همکاران ما خوب این امانت را تحویل گرفتند و با تلاش و سعی امانتداران خوبی بودند و باید بکوشند این روند صعودی رشد و پیشرفت شرکت را ادامه دهند.

مدیر مجتمع مس سرچشمه خاطرنشان کرد: در سال ۹۷ در شرکت ملی صنایع مس ایران توانستیم تمامی رکوردهای تولید را ثبت کنیم؛ چه در حوزه معدن، و چه در واحدهای تغلیظ و ذوب، به نحوی که تولید ۷۰۲ هزار تن کنسانتره که در سال‌های قبل یک عدد رؤیایی بود، با تلاش همه همکاران ما محقق گردید.

احمدی ادامه داد: تولید ۲۴۷ هزار کاتد عدد قابل توجهی است که در سطح وزارتخانه شرکت مس را به عنوان یک شرکت پیشرو معرفی کرد و عملکرد موفق همکاران ما در این حوزه شاخص بود.

وی با اشاره به اینکه در حوزه توسعه هم همین روند جاری بود، ابراز کرد: راه اندازی پروژه دره زار و انتخاب پیمانکار در کمترین زمان، از دستاوردهای این حوزه است؛ به‌طوری که در ابتدای سال گذشته این پروسه آغاز شد و در اول مهر ماه ۹۷ آغاز به‌کار کرد و تا کنون پیشرفت خوبی داشته است.

مدیر مجتمع مس سرچشمه در ادامه تصریح کرد: یکی آرزوهای صنعت مس راه اندازی پروژه اسید و کنترل آلایندگی دودکش‌های ذوب و حفظ محیط زیست بود که در سال گذشته عملی گردید.

وی افزود: علی‌رغم همه ناملایمات چه در حوزه تحریم‌ها و چه مسایل داخلی، شرکت مس به تعهد خود که تا پایان سال 97 کارخانه اسید را به بهره برداری برساند، عمل کرد و در حال حاضر، هم تولید اسید را داریم و هم فروش آن را.

وی در همین زمینه گفت: تنها کالایی که در سال ۹۷ نه تنها گران نشد بلکه ارزان شد و شرکت توانست آن را در بورس کالا عرضه کند، اسید شرکت ملی صنایع مس ایران بود.

مدیر مجتمع مس سرچشمه با بیان اینکه در سال ۹۷ شاهد افتتاح پروژه نوار دو و فلوتاسیون سرباره بودیم، ادامه داد: در حوزه مهندسی و ساخت نیز عملکرد خوبی داشتیم و بومی سازی قطعات در سال ۹۷ شتاب بیشتری گرفت.

احمدی با اشاره به حفظ توازن در شرکت مس، یادآور شد: سال ۹۷ در حوزه روابط عمومی همه مسئولین اذعان به حضور پررنگ مس در تمامی حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی شهرستان، استان و حتی کشور داشتند و همکاران من توانستند عملکرد بسیار قابل توجهی از خود به نمایش بگذارند و غیر از این انتظاری نیست چرا که مجتمع مس سرچشمه، یک مجتمع جهانی است و باید همه شاخص‌های آن در سطح بین المللی باشد.

وی اذعان داشت: وقتی اتفاقات سال گذشته روابط عمومی مس سرچشمه را در حوزه‌های مختلف مذهبی، فرهنگی و اجتماعی می‌بینم، قابل قیاس با شرکت‌هایی که در این سطح هستند، نیست.

احمدی افزود: افراد موثری از قدیم الایام، مدیریت روابط عمومی مس سرچشمه را به عهده داشتند و الان نیز این وضعیت ادامه دارد و توانسته‌اند در حوزه جانشین پروری نیز اقدام کنند و امروز تک تک عزیزان روابط عمومی به یک بلوغ رسیده‌اند و تصمیم می‌گیرند و اقدام می‌کنند.

قابل ذکر است نشست بزرگداشت روز ارتباطات و روابط عمومی، روز گذشته با حضور کارکنان شاغل و بازنشسته روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه برگزار شد.

 در این نشست، دکتر حمید شکری خانقاه در مورد ویژگی‌های روابط عمومی هوشمند سخن گفت و جمعی از مدیران و رؤسای پیشین روابط عمومی مس سرچشمه به بیان خاطرات خود در دو سه دهۀپیش پرداختند.

 

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده