تاریخ: ۲۶ تير ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۵۹
بازدید: ۱۸۶
کد خبر: ۴۵۴۴۴
سرویس خبر : آهن و فولاد
عظیمیان در جریان بازدید از کارخانه الکترود گرافیتی اردکان مطرح کرد:

فولاد مبارکه تمام توان خود را برای راه‌اندازی کارخانه الکترود اردکان به‌کار می‌گیرد

می متالز - مدیرعامل فولاد مبارکه در جریان بازدید از کارخانه الکترود گرافیتی اردکان گفت: فولادمبارکه تمام توان خود را برای راه‌اندازی کارخانه الکترود اردکان به‌کار می‌گیرد.
فولاد مبارکه تمام توان خود را برای راه‌اندازی کارخانه الکترود اردکان به‌کار می‌گیرد

به گزارش می متالز، در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر نامگذاری امسال با عنوان «رونق تولید» و همچنین تاکید وزیر محترم صنعت، معدن تجارت بر توجه به تولید ملی، حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه 25 تیرماه از کارخانه الکترود گرافیتی اردکان (شرکت نوین الکترود اردکان) بازدید و عملیات اجرایی این کارخانه مهم و استراتژیک را از نزدیک پیگیری کرد.

عظیمیان با بیان اینکه این کارخانه از اهمیت ویژه ای برخوردار است، افزود: فولادمبارکه با در اختیار گذاشتن منابع و امکانات خود، تمام حمایت و تلاش خویش را به‌کار خواهد بست تا کارخانه تولید الکترود گرافیتی اردکان هرچه زودتر به تولید برسد.

وی در ادامه اظهار امیدواری کرد: تا سال آینده به پیشرفت‌های خوبی خواهیم رسید و انشاالله فاز نخست این کارخانه استراتژیک با همکاری فولاد مبارکه به بهره‌برداری خواهد رسید و همچنین تلاش خواهد شد نمونه‌های آزمایشی در سال جاری تولید گردد.

مختاری اردکانی، مدیر عامل شرکت نوین الکترود اردکان نیز در این بازدید ضمن تشریح فعالیت‌ها و ارایه گزارش اظهار داشت: ظرفیت تولید کارخانه سالانه 30 هزار تن و قابل توسعه تا 45 هزار تن است.

به گفته وی، اشتغالزایی این کارخانه 600 نفر به‌طور مستقیم و چهار هزار نفر به‌طور غیرمستقیم خواهد بود.

مختاری اردکانی بیان نمود اهمیت طرح به این دلیل است که با افتتاح این واحد، صنعت فولاد کشور از واردات الکترود گرافیتی بی‌ نیاز خواهد شد.

کارخانه تولید الکترود گرافیتی در ١٥ کیلومتری شهر اردکان واقع شده است.

منبع: عصر معدن
عناوین برگزیده