تاریخ: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۸:۴۲
بازدید: ۱۳۳
کد خبر: ۴۵۶۵۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان:

سهم اشتغال استان زنجان در بخش خدمات از میانگین کشوری پایین‌تر است

می متالز - رئیس سازمان صنعت و معدن استان زنجان گفت: سهم اشتغال استان زنجان در بخش خدمات از میانگین کشوری پایین‌تر است.
سهم اشتغال استان زنجان در بخش خدمات از میانگین کشوری پایین‌تر است

به گزارش می متالز، ناصر فغفوری به سهم اشتغال استان زنجان در بخش خدمات اشاره کرد و افزود: سهم اشتغال استان زنجان در بخش خدمات از میانگین کشوری پایین‌تر است.

وی بابیان اینکه سهم اشتغال استان زنجان در بخش کشاورزی ۳۷ درصد است، اظهار کرد: سهم اشتغال بخش کشاورزی در سطح کشور ۱۸ درصد است که استان زنجان وضعیت خوبی نسبت به کشور دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان بابیان اینکه توسعه بخش خدمات، سیاست مهم سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان برای اشتغال‌زایی پایدار در استان زنجان است، گفت: در سال رونق تولید سازمان صنعت، معدن و تجارت پروژه‌های خوبی در حوزه بخش خدمات در دست اجرا دارد.

فغفوری به همکاری بخش خصوصی در مورد توسعه بخش خدمات در استان زنجان اشاره کرد و گفت: بخش خصوصی در توسعه بخش‌های مختلف می‌تواند نقش مؤثری ایفا کند و باید دست بخش خصوصی را گرفت.

وی بابیان اینکه یکی از خلأهایی که در بخش اشتغال استان زنجان وجود دارد بخش خدمات است، تأکید کرد: توسعه اشتغال در بخش خدمات نیازمند آموزش‌های بسیار با کیفیت در فضای کسب‌وکار است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان بر فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای توسعه مشاغل بخش خدمات در استان زنجان تأکید کرد و گفت: اگر به بخش خدمات در استان توجه شود شاهد تحول بزرگی در اشتغال استان خواهیم بود.

عناوین برگزیده