تاریخ: ۳۰ تير ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۲:۱۲
بازدید: ۱۶۱
کد خبر: ۴۶۰۰۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بازگشت ۱۵ شرکت بورسی و صف خرید ۳۷ سهم در روز خوش بازار

می متالز - در روزی که شرایط بازار بهتر و شاخص بورس با جهش بیش از ۲۴۰۰ واحدی روبرو شده، ۱۵ شرکت بورسی آماده بازگشایی نماد شده و برای خرید ۳۷ سهم هم صف تشکیل شده است.
بازگشت ۱۵ شرکت بورسی و صف خرید ۳۷ سهم در روز خوش بازار

به گزارش می متالز، در جریان معاملات امروز که برخی شرکت های بزرگ مانند ایران خودرو و سایپا و بانک های تجارت و صادرات به دلیل مجمع سالانه، دور از تابلو هستند، شاخص بورس با جهش بیش از 2400 هزار واحدی در تکاپوی بازپس گیری کانال 249 هزار تایی است.

براساس این گزارش، بهبود شرایط بازار در حالی با استقبال فعالان همراه شده که در روز مثبت بازار، 15 شرکت بورسی آماده بازگشت شده اند که شامل پالایشگاه های اصفهان و تهران، پتروشیمی پارس، سرمایه گذاری گروه توسعه ملی، سرمایه گذاری امید، سرامیک های صنعتی اردکان، دارویی و بهداشتی لقمان،  سرمایه گذاری پارس توشه، کاشی و سرامیک سینا، آهنگری تراکتورسازی، دشت مرغاب، پارس خودرو، سرمایه گذاری سایپا، تولید فیبر ایران و  سرمایه گذاری ساختمان هستند.

از سوی دیگر سهام 37 شرکت بورسی و فرابورسی از جمله فولاد خوزستان، بانک ایران زمین، سیمرغ، فرابورس، پتروشیمی کرمانشاه و... به دلایل بنیادی یا تکنیکالی و با تکیه بر گزارش عملکرد سه ماهه با صف خرید روبرو شده اند.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده