تاریخ: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۰:۰۷
بازدید: ۱۴۶
کد خبر: ۴۶۲۲۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
غریب پور:

ایمیدرو مصمم به ارتباط دوسویه با رسانه ها است

می متالز - رئیس هیات عامل ایمیدرو در نشیت صمیمانه با رسانه ها اعلام کرد: در ایجاد ارتباط دوسویه با رسانه ها مصمم هستیم چراکه اعتقاد داریم فعالان رسانه در تحقق اهداف معدن و صنایع معدنی نقش آفرین هستند.
ایمیدرو مصمم به ارتباط دوسویه با رسانه ها است

به گزارش می متالز، خداداد غریب پور عصر روز گذشته در این نشست که در محل این سازمان برگزار شد، افزود: ایمیدرو، اصحاب رسانه را همراه این سازمان در پیشبرد اهداف می داند.

وی گفت: اعتقاد به "انجام درست کار درست" هستیم و در این راستا ارتباط مطلوب و توجه به نقد رسانه های جمعی یکی از امور سازمانی در انجام ماموریت های سازمانی است.

 

اکتشافات جدید در گستره 300 هزار کیلومتر مربع

رئیس هیات عامل ایمیدرو در بخش دیگری با اشاره به برنامه ها و اقدامات ایمیدرو اظهار کرد: در یک گستره 600 هزار کیلومتر مربعی برای اکتشاف، ایمیدرو علاوه بر 270 هزار کیلومتر مربع، 300 هزار کیلومتر مربع عملیات اکتشافی جدید در سال جاری را هدفگذاری کرده است.

غریب پور افزود: تکمیل پروژه های نیمه تمام را با تشکیل کمیته پژوهش در ایمیدرو به شکل علمی پایش می کنیم.

 

تعامل با دانشگا ها

وی ایجاد ساختار مدیریت پروژه در این سازمان را از دیگر برنامه های توسعه ای خواند و عنوان کرد: حمایت از 27 طرح تحقیقاتی را در اولویت برنامه های آموزشی و
پژوهشی قرار داده ایم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: در این زمینه تعامل با دانشگاه ها را ادامه خواهیم داد.

 

رشد تولید

غریب پور با بیان اینکه در تولید همه محصولات معدنی رشد داشته ایم، گفت: با تشکیل کنسرسیوم های معدنی، اهداف توسعه ای را دنبال خواهیم کرد و در این زمینه برای بسترسازی برای گسترش فعالیت های بخش خصوصی برنامه داریم.

بنابر این گزارش، ایمیدرو برگزاری نشست صمیمانه رئیس هیات عامل این سازمان با روزنامه ها را دستور کار دارد که برنامه زمانبندی آن اعلام خواهد شد.

منبع: ایمیدرو
عناوین برگزیده