تاریخ: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۲:۰۳
بازدید: ۲۲۸
کد خبر: ۴۶۲۴۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
در کدال منتشر شد؛

مروری بر صورت‌های مالی ۳ ماهه دو شرکت سیمانی

می متالز - شرکت‌های صنایع سیمان غرب و سیمان شاهرود صورت‌های مالی میان دوره ای ۳ ماهه نخست دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ خود را به صورت حسابرسی نشده، منتشر کردند.
مروری بر صورت‌های مالی ۳ ماهه دو شرکت سیمانی

به گزارش می متالز، شرکت صنایع سیمان غرب با سرمایه ۳۰۰ میلیارد ریال، اعلام کرد در دوره ۳ ماهه نخست سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، مبلغ ۵۱ میلیارد و ۸ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۱۰۲ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۷ کاهش ۵۵ درصدی داشته است.

"شغرب" در دوره ۳ ماهه نخست سال مالی منتهی به اسفند ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۶۸ میلیارد و ۴۲۷ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ ۲۲۸ ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت.

 

سود هر سهم "سرود" افزایشی بود

شرکت سیمان شاهرود با سرمایه ۸۱۰ میلیارد ریال اعلام کرد در دوره ۳ ماهه نخست سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، مبلغ ۵۶ میلیارد و ۶۵۴ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۷۰ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۷ معادل ۳۵ درصد افزایش سود داشته است.

این شرکت بورسی، افزایش ۴۵ درصدی فروش را از جمله دلایل اصلی افزایش سود نسبت به دوره مشابه عنوان کرده است.

"سرود" در دوره ۳ ماهه نخست سال مالی منتهی به اسفند ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۴۲ میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب ۵۲ ریال سود به ازای هر سهم خود محقق کرده بود.

 

عناوین برگزیده