تاریخ: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۰۰:۲۸
بازدید: ۲۷۶
کد خبر: ۵۰۵۱۹
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدیر ناحیۀ نورد گرم:

بازده کیفی محصولات نورد گرم فولاد مبارکه به 99.51 درصد افزایش یافت

می متالز - در راستای حمایت از رونق تولید، کارکنان ناحیۀ نورد گرم فولاد مبارکه موفق شدند ضمن ارتقای سطح کیفی محصولات و بهبود مستمر و پایدار، ضایعات این خط تولید را به حداقل ممکن کاهش دهند.
بازده کیفی محصولات نورد گرم فولاد مبارکه به 99.51 درصد افزایش یافت

به گزارش می متالز، علی حاجیان‌نژاد ضمن اعلام این خبر گفت: این امر با توجه به افزایش حساسیت مشتریان و درخواست ضخامت‌های پایین (زیر ۲.۵ میلی‌متر) از سوی آن‌ها و همچنین رعایت الزامات و استانداردهای سخت‌گیرانۀ اروپایی ازجمله ۱۰۰۵۱ EN در تولید محصولات گرم با کیفیت بهتر و تلورانس‌های ابعادی (عرض و ضخامت) و شکلی محدودتر محقق شد و در ماه‌های مختلف تکرار و بهبود یافت.

وی افزود: در تیرماه ۹۸ با تولید بیش از ۴۶۰ هزارتن محصول گرم به بازده کیفی 51.99 درصد دست یافتیم. این میزان رشد کیفی علاوه‌بر آن‌که نشان‌دهندۀ بهبود مستمر و پایدار ماهانه است، نسبت‌به بالاترین بازده کیفی قبلی در تیر ۹۷ نیز رکورد به حساب می‌آید.

مدیر ناحیۀ نورد گرم خاطرنشان کرد: تثبیت و استمرار بهبود کیفی در محصولات گرم در کنار تولید ابعاد و گریدهای سخت‌تر و متنوع‌تر ازنظر نوردی تنها از طریق کنترل مستمر فرایندهای تولیدی و تعمیراتی و شناسایی عوامل مؤثر بر آن‌ها به دست آمده است.

وی در خاتمه اذعان داشت: بی‌شک این مهم، بدون استفاده از تجارب و تلاش بی‌وقفۀ همکاران تولید و پشتیبانی محقق نمی‌شد؛ ازاین‌رو از تمامی این عزیزان تشکر و قدردانی می‌کنیم.

عناوین برگزیده