تاریخ: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۵:۰۹
بازدید: ۱۸۹
کد خبر: ۵۰۷۷۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
توسط مدیرعامل بورس تهران، سفیر اتریش و رییس هیات مدیره اتاق بازرگانی ایران و اتریش انجام شد؛

نواختن زنگ معاملات بورس تهران

می متالز - صبح امروز دوشنبه ۲۸ مرداد۹۸، با هماهنگی اتاق بازرگانی ایران و اتریش، سفیر اتریش از بورس اوراق بهادار تهران بازدید و در مراسمی نمادین زنگ معاملات توسط مدیرعامل بورس تهران، سفیر اتریش و رییس هیات مدیره اتاق بازرگانی ایران و اتریش به صدا در آمد.
نواختن زنگ معاملات بورس تهران

به گزارش می متالز، با هماهنگی اتاق بازرگانی ایران و اتریش، صبح امروز سفیر اتریش در ایران و  رایزن تجاری سفارت به همراه اعضای هیات مدیره اتاق بازرگانی ایران و اتریش از بورس تهران بازدید کردند.

بر اساس این گزارش، علی صحرائی مدیرعامل بورس اوراق بهادارتهران، استفان شول سفیر اتریش و پدرام سلطانی رییس هیات مدیره اتاق بازرگانی ایران و اتریش در این مراسم به صورت نمادین زنگ معاملات بورس تهران را به صدا در آوردند.

سفیر اتریش ضمن بازدید از تالار شیشه ای، اطلاعات و جزئیاتی را از ساختار بازار سرمایه ایران، تاریخچه بورس تهران و نحوه سرمایه گذاری در این بازار دریافت کرد و با شرایط سرمایه گذاری خارجی آشنا شد.

طی این مراسم   صحرائی مدیرعامل بورس تهران در خصوص همکاری های بورس تهران با بورس های بین المللی  گفت: بورس تهران در راستای گسترش همکاری های بین المللی خود تاکنون ۱۲ تفاهمنامه با بورس های مختلف دنیا به امضا رسانده است  و از جذب سرمایه گذار خارجی استقبال می کند.

عناوین برگزیده