تاریخ: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۰۴:۰۲
بازدید: ۱۸۴
کد خبر: ۵۱۰۷۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

انتخاب اعضای جدید هیات‌مدیره بانک اقتصاد نوین

می متالز - مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده بانک اقتصادنوین عصر روز یکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ در محل سالن همایش‌های صدرا برگزار و اعضای جدید هیات مدیره این بانک مشخص شدند.
انتخاب اعضای جدید هیات‌مدیره بانک اقتصاد نوین

به گزارش می متالز، مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده بانک اقتصادنوین عصر روز یکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ در محل سالن همایش‌های صدرا برگزار و اعضای جدید هیات مدیره این بانک مشخص شدند. به گزارش روابط عمومی بانک اقتصادنوین، در این مجمع که با حضور صاحبان بیش از ۸۹ درصد سهام این بانک و پس از اخذ مجوزهای لازم از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و سازمان بورس اوراق بهادار برگزار شد، محمدعلی ایزدی، علی امانی، علیرضا بلگوری، غلامحسین احمدی و مرتضی معیری به‌عنوان اعضای اصلی هیات مدیره بانک اقتصادنوین انتخاب شدند.

 بر اساس رای سهامداران اصغر پورمتین و ایمان فرجام‌نیا نیز به‌عنوان اعضای علی‌البدل هیات مدیره بانک اقتصادنوین تعیین شدند.همچنین مجمع عمومی عادی سالانه (نوبت دوم) بانک اقتصادنوین، در روز یادشده برگزار شد و صورت‌های مالی این بانک برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ به تصویب سهامداران رسید.

در این مجمع که به ریاست دکتر سیامک دولتی و با حضور ۷۹ درصد صاحبان سهام برگزار شد، علیرضا بلگوری مدیرعامل بانک اقتصادنوین ضمن تشریح محیط اقتصادی، سیاسی و اجتماعی و نیز شرایط حاکم بر نظام بانکی کشور در سال ۱۳۹۷، در گزارشی به بیان دستاوردها و موفقیت‌های این بانک در سال ۱۳۹۷ پرداخت و اهم اهداف و برنامه‌های سال ۱۳۹۸ بانک اقتصادنوین را تبیین کرد. در ادامه این مجمع پس از قرائت گزارش حسابرس قانونی، صورت‌های مالی این بانک برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ به تصویب اکثریت سهامداران حاضر در مجمع رسید.

عناوین برگزیده