تاریخ: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۰۴:۳۳
بازدید: ۲۷۴
کد خبر: ۵۱۰۸۲
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

پایان ضیافت برای قطعه‌سازان آمریکایی

می متالز - درحالی که قطعه‌سازی خودرو در آمریکا یک دهه رشد پایدار را به اتمام می‌رساند، تحلیلگران و کارشناسان بر این باورند که وجود عواملی نظیر کاهش میزان فروش خودرو، افزایش بهای قطعات یدکی و نیاز به افزایش سرمایه‌گذاری‌ها در بخش «تحقیقات و توسعه» می‌تواند به این ضیافت برای قطعه‌سازان خودرو پایان دهد.
پایان ضیافت برای قطعه‌سازان آمریکایی

به گزارش می متالز، درحالی که قطعه‌سازی خودرو در آمریکا یک دهه رشد پایدار را به اتمام می‌رساند، تحلیلگران و کارشناسان بر این باورند که وجود عواملی نظیر کاهش میزان فروش خودرو، افزایش بهای قطعات یدکی و نیاز به افزایش سرمایه‌گذاری‌ها در بخش «تحقیقات و توسعه» می‌تواند به این ضیافت برای قطعه‌سازان خودرو پایان دهد.

اکنون ترکیبی از فضای تردید درباره فناوری‌های نوین، افزایش تعرفه‌های تجاری بر واردات قطعات و تنش‌های تجاری با برخی از شرکای کلیدی نظیر چین، اروپا، کانادا و مکزیک، ادامه مسیر را برای قطعه‌سازان آمریکایی ناهموار می‌کند.

این صنعت در ۶ماه نخست سال میلادی،۲۲ هزار نفر از کارکنانش را تعدیل کرده است. این میزان در قیاس با نیمه نخست سال ۲۰۱۸، افزایشی ۲۱۱ درصدی را نشان می‌دهد. قطعه‌سازان در سرتاسر جهان از زمان رکود اقتصادی سال ۲۰۰۸ تاکنون موفق به ایجاد ارزش ۵۱۰ میلیارد دلاری برای سهامداران شده‌اند.

این میزان نسبت به پیش از سال ۲۰۰۸ رشد ۲برابری را نشان می‌دهد.

عناوین برگزیده