تاریخ: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۵:۳۸
بازدید: ۴۶۲
کد خبر: ۵۱۹۴۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در کدال منتشر شد؛

مروری بر درآمد یک ماهه و تجمعی سه شرکت بورسی

می متالز - شرکت‌های کابل البرز، نورد و تولید قطعات فولادی و شیشه همدان با انتشار گزارش عملکرد فعالیت منتهی یک ماهه منتهی به ۳۱ امرداد ماه اعلام کردند درآمد تجمعی آنها تا انتهای تاریخ یاد شده، به صورت افزایشی بوده است.
مروری بر درآمد یک ماهه و تجمعی سه شرکت بورسی

به گزارش می متالز، شرکت کابل البرز در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ امرداد ماه ۱۳۹۸، از محل فروش محصولات خود ۱۵۷ میلیارد و ۲۰۱ میلیون ریال درآمد داشته است.

"بالبر" براساس عملکرد ۱۱ ماهه سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۸، مبلغ ۲ هزار و ۲۷۴ میلیارد و ۹۸۴ میلیون ریال درآمد داشته است که نسبت به مدت مشابه در سال مالی گذشته، رشد ۱۲۶ درصدی را نشان می‌دهد.

کسب درآمد ۵۵۹ میلیاردی "فنورد" طی امرداد ماه

شرکت نورد و تولید قطعات فولادی در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ امرداد ماه ۱۳۹۸، از محل فروش محصولات خود ۵۵۹ میلیارد و ۳۱۰ میلیون ریال درآمد داشته است.

"فنورد" براساس عملکرد ۵ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، مبلغ ۲ هزار و ۱۰۱ میلیارد و ۴۴۵ میلیون ریال درآمد داشته است که نسبت به مدت مشابه در سال مالی گذشته، حکایت از رشد ۳۰ درصدی دارد.

مروری بر درآمد یک و ۳ ماهه "کهمدا"

شرکت شیشه همدان در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ امرداد ماه ۱۳۹۸، از محل فروش محصولات خود ۱۶۹ میلیارد و ۱۱۱ میلیون ریال درآمد داشته است.

"کهمدا" براساس عملکرد ۳ ماهه سال مالی منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۹، مبلغ ۲۳۰ میلیارد و ۹۲ میلیون ریال درامد داشته است که نسبت به مدت مشابه در سال مالی گذشته، افزایش ۶۱ درصدی را نشان می‌دهد.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده