تاریخ: ۱۰ شهريور ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۸:۰۱
بازدید: ۳۸۶
کد خبر: ۵۸۶۱
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

حضور ۸۵ شرکت‌کننده در نمایشگاه ساختمان همدان

می متالز - هفدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان همزمان با چهاردهمین نمایشگاه تاسیسات، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی و دکوراسیون داخلی روز چهارشنبه (۸ شهریور)، در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان گشایش یافت.
حضور ۸۵ شرکت‌کننده در نمایشگاه ساختمان همدان

به گزارش می متالز، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان افزود: این نمایشگاه با حضور ۸۵ شرکت‌کننده از استان‌های تهران، مرکزی، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، چهارمحال بختیاری، همدان و همچنین نمایندگی‌‌های برخی کشورهای خارجی برپا شد.

حسین الماسی اضافه کرد: این دوره از نمایشگاه در فضایی بالغ بر پنج هزار متر مربع و در سالن‌های ابن سینا، الوند، هگمتانه و فضای باز شرکت نمایشگاه‌های استان همدان میزبان بازدیدکنندگان است.

وی با اشاره به اینکه ضرورت‌های اقلیمی، جغرافیایی، فرهنگی و اقتصادی سبب شده تا حوزه‌ صنعت ساختمان اهمیتی دو چندان داشته باشد بیان کرد: توسعه و رشد شهرنشینی نیز تنوع و گوناگونی ساخت‌وسازها را در پی داشته که روز به روز رشد و گسترش می‌یابد.

الماسی با بیان اینکه اهمیت و تاکید نمایشگاه صنعت ساختمان بر تولید داخلی است گفت: استفاده از مصالح، ابزار و طرح‌هایی که بیشترین باروری اقتصادی را در پی داشته و هماهنگ و متناسب با فرهنگ، دین و اقلیم کشور باشد مهم‌ترین دغدغه‌ مشارکت‌کنندگان است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان عنوان کرد: این نمایشگاه باعث ایجاد فضایی رقابتی در بین مشارکت‌کنندگان می‌شود و تولید‌کنندگان داخلی را ترغیب می‌کند تا ضمن حفظ سنت‌ها و فرهنگ بومی، پا به پای فناوری روز دنیا قدم برداشته و کیفیت محصولات خود را همواره در بالاترین سطح ممکن حفظ کنند.

هفدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و چهاردهمین نمایشگاه تاسیسات، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی و دکوراسیون داخلی تا ۱۰ شهریور برای بازدید علاقمندان دایر است.

عناوین برگزیده