تاریخ: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۱:۲۳
بازدید: ۴۸۸
کد خبر: ۶۲۶۵۶
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

موکب شرکت مس میزبان راهپیمایان اربعین حسینی

می متالز - موکب شرکت مس میزبان عاشقان زیارت حرم اباعبدالله الحسین (ع) در مراسم اربعین است.
موکب شرکت مس میزبان راهپیمایان اربعین حسینی

به گزارش می متالز به نقل از مس پرس، کاروان خادمین شرکت مس مشتمل بر موکب مجتمع مس شهربابک، مجتمع مس سرچشمه، مس سونگون و دفتر مرکزی تهران از 17 مهرماه عازم سرزمین کربلا شدند.
بر اساس این گزارش، در این کاروان که بیش از 60 نفر از پرسنل شرکت مس از مجتمع‌های سه‌گانه حضور دارند به منظور خدمت‌رسانی به زائرین در موکب شرکت ملی صنایع مس ایران به شهر مقدس کربلا اعزام شدند.
موکب شرکت مس همگام با بزرگداشت اربعین حسینی با توزیع روزانه صبحانه، غذای گرم، میان وعده، شربت، خرما، میوه، شیرینی و اقلام فرهنگی، میزبان راهپیمایان اربعین حسینی است.
در همین زمینه «حیدر ضیغمی» مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی شرکت مس درباره حضور شرکت مس در این رخداد بزرگ مذهبی گفت: شرکت ملی صنایع مس ایران در راستای مسوولیت اجتماعی و فرهنگی خود از یک‌ماه پیش با  دستور مدیریت ارشد شرکت مس جناب آقای دکتر اردشیر سعد محمدی و روابط عمومی‌های مجتمع مس سرچشمه، شهربابک و سونگون نسبت به اعزام سه کاروان از مجتمع‌ها برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داد.
ضیغمی با بیان این‌که علاوه بر موکب‌های مستقر در کربلا، موکب عقیله بنی‌هاشم (س) شرکت مس در نقطه مرزی شهرستان مهران از ده روز قبل مستقر شده و از زائرین امام حسین‌ (ع) پذیرایی می‌کردند گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و به منظور تسهیل در بازگشت زائران امام حسین این موکب تا چهار روز پس از اتمام مراسم اربعین در نقطه  پایان مرزی شهرستان مهران حضور خواهند داشت.
وی افزود: امیدوارم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته میزبانی و خدمت‌گزاری شایسته‌ای از زائران امام حسین(ع) به عمل آوریم.
مشاور مدیرعامل شرکت مس با تاکید بر این‌که شرکت مس تنها وظیفه تولیدی ندارد اظهار داشت: شرکت مس خود را موظف می‌دادند که در مراسم‌ها و رخدادهای مذهبی که با هویت فرهنگی و اجتماعی ایرانیان گره خورده و به اعتلای کشور کمک می‌کند حضور مؤثر فرهنگی داشته باشد.

منبع: مس پرس
عناوین برگزیده