تاریخ: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۰:۳۲
بازدید: ۳۴۲
کد خبر: ۶۸۰۹۰
سرویس خبر : انرژی
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان اعلام کرد:

ثبت نام رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی لرستان در سامانه "ایرانیان اصناف" برای دریافت سهمیه بنزین

می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: رانندگان حمل و نقل عمومی این استان برای دریافت سهمیه بنزین به سامانه "ایرانیان اصناف" مراجعه کنند.
ثبت نام رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی لرستان در سامانه "ایرانیان اصناف" برای دریافت سهمیه بنزین

به گزارش می متالز، محمدرضا صفی خانی در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب، افزود:‌ در راستای حمایت از حوزه خدمات به ویژه حمل و نقل، شورای اقتصاد برای رانندگان سهمیه لحاظ کرده و علاوه بر آن برای تمامی اتحادیه ها، تاکسی تلفنی ها و تاکسی های اینترنتی سهمیه ای نیز پیش بینی شده است.

وی اظهار داشت: رانندگان باید در سریع ترین زمان اطلاعات خود را در سامانه "ایرانیان اصناف" ثبت کنند تا سهمیه مورد نظر آنها لحاظ شود و از تاثیر افزایش قیمت بنزین در حمل و نقل داخلی شهرها جلوگیری کرد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با تاکید بر اینکه افزایش قیمت بنزین بر نرخ کالاها تاثیری نخواهد داشت، تصریح کرد: سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان موظف شده که از طریق سامانه های مربوطه، تمامی گروههای کالایی که از مبادی رسمی وارد کشور و یا در کارخانه های داخلی تولید می شوند را روزانه پایش کنند که هیچگونه افزایش قیمتی اعمال نشود.

صفی خانی همچنین با اشاره به استقرار ۲۵ تیم بازرسی بازار گفت: ۳۰۰ واحد صنفی استان روز گذشته (یکشنبه) بازرسی شده که گزارشی در خصوص افزایش قیمت ها دریافت نشده است.

گفتنی است که علی ربیعی سخنگوی دولت، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور و محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه از شامگاه جمعه تاکنون در اظهار نظرهایی جداگانه تاکید کرده‌اند که موضوع تغییر بهای بنزین مصوبه شورای عالی اقتصادی سران قوا و تصمیم همه اجزای نظام است همچنین دولت با توجه به دغدغه هایی که درباره معیشت مردم وجود دارد موظف است تا تمام پولی را که از این مسیر به دست می‌آید در قالب یارانه‌ای جداگانه به حدود ۶۰ میلیون نفر از مردم ایران پرداخت کند و مهم‌ترین مساله دولت در این اصلاح قیمت، اصلاح نظام پرداخت یارانه به نفع همه مردم بوده است. دولت تاکیدکرده است که به سرعت سازوکار پرداخت یارانه اصلاح قیمت بنزین اعلام می‌شود و ۶۰ میلیون ایرانی از آن بهره‌مند خواهند شد.

عناوین برگزیده