تاریخ: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۲:۱۶
بازدید: ۳۱۳
کد خبر: ۷۰۰۳۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
دیرعامل بانک اقتصاد نوین اعلام کرد:

افزایش سرمایه "ونوین" از تجدید ارزیابی دارایی و آورده نقدی است/ درصد احتمالی

می متالز - مدیرعامل بانک اقتصاد نوین با اعلام اینکه این بانک اولین ارایه دهنده بانکداری شرکتی است بار دیگر از برنامه افزایش سرمایه بانک از دو محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها و آورده نقدی خبر داد.
افزایش سرمایه "ونوین" از تجدید ارزیابی دارایی و آورده نقدی است/ درصد احتمالی

به گزارش می متالز، علیرضا بلگوری در حالی سوم آذر با اعلام افزایش سرمایه، فروش سرمایه‌گذاری‌ها و املاک و پیگیری وصول مطالبات و... موجب تشکیل صف خرید سنگین و چند ده میلیون سهمی بانک اقتصاد نوین شده بود که امروز هم در جلسه هم‌اندیشی گروه توسعه ملی بار دیگر بر افزایش سرمایه تاکید کرد تا سهام اولین بانک خصوصی با رشد 5 درصدی قیمت و صف خرید سنگین روبرو شود.

وی اعلام کرد: بانک اقتصاد نوین نخستین بانکی است که از 8 سال پیش قادر به ایجاد بانکداری شرکتی شده و با جذب کارشناسان و برنامه ریزی 13 پروژه مهم، طبق استانداردهای جهانی، خدمات مطلوبی به شرکت‌ها می دهد.

بلگوری ادامه داد: افزایش سرمایه مانند خون رگ بانک ها بوده و یکی از برنامه‌های اصلی "ونوین" افزایش سرمایه از دو محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها و آورده نقدی است که در مرحله رایزنی با سهامداران عمده قرار دارد. 

براساس این گزارش، در حالی تا کنون درصد افزایش سرمایه بانک 1.3 هزار میلیارد تومانی مشخص نشده و بعد از تجدید ارزیابی دارایی ها نهایی می شود که به گفته برخی، حداقل افزایش سرمایه 100 درصد خواهد بود که ممکن است با مشخص شدن دارایی ها، افزایش و به 200 و 300 درصد و شاید هم بیشتر برسد.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده