تاریخ: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۹:۳۰
بازدید: ۱۶۹
کد خبر: ۷۱۰۵۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی:

تعهد ۴۰ میلیارد تومانی ایمیدرو برای اکتشاف معدنی خراسان جنوبی

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از تعهد ۴۰ میلیارد تومانی سازمان ایمیدرو برای تکمیل مطالعات اکتشاف معدنی استان خبر داد.
تعهد ۴۰ میلیارد تومانی ایمیدرو برای اکتشاف معدنی خراسان جنوبی

به گزارش می متالز، داوود شهرکی سه شنبه شب در جلسه توسعه سرمایه گذاری سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران اظهار داشت: خراسان جنوبی با ۵۶۰ واحد صنعتی رتبه ۲۷ صنعتی کشور را به خود اختصاص داده است.

 وی به رتبه چهار استان در حوزه صنایع معدنی اشاره کرد و گفت: تاکنون بالغ بر ۶۶۰ پروانه معدنی در استان صادر شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از انجام ۷۰ میلیارد تومان مطالعات ژئوفیزیک هوایی در استان خبر داد و گفت: خراسان جنوبی با اجرای ۸۰ هزار کیلومتر عملیات ژئوفیزیک هوایی به عنوان اولین استان با بیشترین مساحت عملیات ژئوفیزیک هوایی است.

 شهرکی با اشاره به اینکه طی سال‌های گذشته توافقات خوبی بین استان و سازمان های ایدرو و ایمیدرو منعقد شده است، بیان داشت: در ادامه مسیر سازمان ایمیدرو برای تکمیل مطالعات اکتشاف معدنی استان ۴۰ میلیارد تومان دیگر متعهد شده است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه تجارت نیز کارهای خوبی در استان انجام شده است، عنوان داشت: در این راستا توافقات خوبی در خصوص اصلاح ضوابط و مقررات در مرز و توسعه تجارت مرز انجام شده است.

 رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت خراسان جنوبی اظهار امیدواری کرد: سفر رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران به خراسان جنوبی مقدمه ای برای شروع حضور سازمان های توسعه ای در استان باشد.

عناوین برگزیده