تاریخ: ۰۴ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۷:۴۹
بازدید: ۲۸۹
کد خبر: ۷۶۰۴۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

کارگران هپکو اراک خواستار رسیدگی به مشکلات خود شدند

می متالز - کارگران واحد تولیدی، صنعتی هپکو اراک روز چهارشنبه برای دومین روز در هفته جاری با حضور مقابل استانداری مرکزی خواستار رسیدگی مسوولان به مشکلات و مطالبات خود شدند.
کارگران هپکو اراک خواستار رسیدگی به مشکلات خود شدند

به گزارش می متالز، کارگران با حضور مقابل استانداری مرکزی خواستار پرداخت حقوق معوقه و تسریع در اجرایی شدن مصوبات نشست مسوولان برای رفع مشکلات این شرکت تولیدی شدند.

یکی از کارگران این شرکت که نخواست نامی از وی برده شود، گفت: حدود ۲ ماه است حقوق کارگران این شرکت به تعویق افتاده که این مهم مشکلاتی از جمله عقب افتادن کرایه منزل، ناتوانی در پرداخت اقساط بانک و تهیه لوازم مورد نیاز خانواده را به همراه داشته است.

وی ادامه داد: مصوبات نشست‌های مسوولان برای رفع مشکلات هپکو اراک هنوز عملیاتی نشده که لازم است برای تسریع در پرداخت حقوق معوق کارکنان و آغاز مجدد تولید در این واحد صنعتی اقدامی جدی صورت گیرد.

هپکو در سال ۱۳۵۱ در زمینی به وسعت ۹۰ هکتار با هدف مونتاژ ماشین آلات راه سازی در اراک تاسیس و از سال ۱۳۵۴ شروع به فعالیت کرد.
این شرکت ۲۵ نوع ماشین آلات راه سازی از جمله گریدر، لودر و غلتک تولید می کند که هشت نوع از محصولات آن تحت لیسانس کشورهایی چون ژاپن، آلمان، سوئد تولید می‌شود.
شرکت هپکو در اوج پیشرفت و بالندگی در سال ۱۳۸۵ به بخش خصوصی واگذار شد.

عناوین برگزیده