تاریخ: ۰۵ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۵:۵۰
بازدید: ۲۹۲
کد خبر: ۷۶۲۱۷
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
عضو شورای اسلامی کار هپکو:

حسابرسی هپکو از خواسته‌های اصلی کارگران است

می متالز - عضو شورای اسلامی کار هپکو گفت: حسابرسی و بازرسی از حساب‌های هپکو از خواسته‌های اصلی کارگران است و تا وقتی این مهم انجام نشود، مشکلات شرکت به پایان نمی‌رسد.
حسابرسی هپکو از خواسته‌های اصلی کارگران است

به گزارش می متالز، شهرام رمضی، عضو شورای اسلامی کار هپکو با بیان اینکه حسابرسی و بازرسی هپکو یکی از خواسته‌های اصلی کارگران است، اظهار کرد: تا وقتی که حسابرسی انجام نشود، مشکلات هپکو به پایان نمی‌رسد.
رمضی با تأکید بر اینکه باید ببینیم چرا هپکو در سال‌های گذشته به این وضعیت گرفتار شده، ادامه داد: چند سال است که نسبت به حسابرسی از هپکو تأیید می‌کنیم و لازم است که این اتفاق بیفتد تا هرکسی که وارد هپکو می‌شود، بداند قانونی وجود دارد که عملکرد او را مورد ارزیابی قرار می‌دهد.
عضو شورای اسلامی کار هپکو همچنین از تشکیل جلسه شورای تأمین استان مرکزی در روز گذشته خبر داد و گفت: ما به استانداری مراجعه کردیم که ببینیم در جلسه شورای تأمین استان چه تصمیمی درباره اجرای مصوبات جلسه معاون اول رئیس جمهور و همچنین جلسه اخیر با رئیس سازمان خصوصی سازی گرفته شده است.
وی بیان کرد: البته به ما گفته شد که کار‌ها روی روال است و دارد انجام می‌شود و بیشتر از این چیزی به ما نگفتند.
رمضی با اشاره به اینکه کارگران هپکو از ما به عنوان اعضای شورای کار انتظار پاسخ دارند، ادامه داد: خانواده برخی از کارگران با بیماری‌های خاص دست و پنجه نرم می‌کنند و نیاز به درمان‌های گران قیمت دارند. زندگی همکارانمان ما را نگران می‌کند.

عناوین برگزیده