تاریخ: ۰۹ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۵:۳۹
بازدید: ۳۱۷
کد خبر: ۷۶۹۹۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
سرپرست جدید "وبانک" اعلام کرد:

شیوه مدیریت جدید هلدینگ بزرگ بورسی و توصیه به مدیران زیرمجموعه

می متالز - سرپرست جدید گروه توسعه ملی با اعلام حل مشکلات کارگری و نقدینگی و توصیه به مدیران شرکت های زیرمجموعه، گفت: شیوه مدیریت جدید، مشارکتی است که اجازه هم‌فکری را می‌دهد.
شیوه مدیریت جدید هلدینگ بزرگ بورسی و توصیه به مدیران زیرمجموعه

به گزارش می متالز، در پی تغییر دیروز مهدی سدیدی از مدیرعاملی گروه توسعه ملی بعد از یکسال، ناصر شاهباز سرپرست این هلدینگ 1.6 هزار میلیارد تومانی حاضر در بورس در مراسم تودیع و معارفه گفت: از تلاش‌های سدیدی به عنوان مدیرعامل پیشین تشکر می‌کنم. وی بر کل مجموعه تسلط مناسبی داشت و آگاهی خوبی از شاخص‌ها و ارقام، کسب کرده‌ بود.

وی وضعیت اقتصادی را تحت تأثیر تحریم‌های بی‌سابقه دانست و ادامه داد: شیوه مدیریت جدید، مشارکتی است که اجازه هم‌فکری را می‌دهد تا بر مشکلات غلبه کرد. خوشحالیم که امروزه مشکلات کارگری و نقدینگی این گروه وجود ندارد. مدیران روال کاری را انجام و با همان تلاش قبلی در این سه ماهه پایانی سال، ارزیابی عملکردها و رسیدن به اهداف بودجه‌ای را در اولویت کارها قرار دهند.

وی به مدیران توصیه کرد با حضور و بازدید از شرکت‌های زیرمجموعه، ضمن تزریق آرامش به کارکنان و کارگران، وظایف قانونی را به نحو احسن انجام دهند.

علیرضا شریفی رئیس هیأت مدیره "وبانک " و رئیس اداره کل سرمایه‌گذاری و امور شرکت‌های بانک ملی هم گفت: در شرایط سخت جنگ اقتصادی اداره امور شرکت‌های تولیدی، صنعتی و سرمایه‌گذاری بسیار سخت و طاقت‌فرسا است. افزون بر این معیشت چند هزار نفر از اقشار ضعیف جامعه از این بخش تامین می‌ شود و این مهم، وظیفه در قبال انجام بهتر مسئولیت ها را سنگین‌تر می‌کند.

وی با اعلام اینکه سدیدی مدیری متخصص و پرتلاش بود که تلاش مضاعفی برای حل مشکلات متعدد گروه و شرکت‌های زیرمجموعه انجام می‌داد از مدیران گروه توسعه ملی خواست تا این تغییر مدیریت، خللی در روند کاری شرکت ایجاد نکند و مانند گذشته چرخ عظیم این هلدینگ به گردش در بیاید.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده