تاریخ: ۲۰ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۳:۰۳
بازدید: ۲۶۸
کد خبر: ۷۹۴۳۸
سرویس خبر : آهن و فولاد
کارشناس صنعت فولاد تاکید کرد:

اثر تحریم های تاریخ مصرف گذشته

می متالز - محمد اصفهانی: ما خیلی وقت است که گوش‌هایمان از خبرهای تاریخ گذشته این چنینی پر شده و کلا تریبون تهدیدات تحریمی ترامپ را MUTE کرده‌ایم.
اثر تحریم های تاریخ مصرف گذشته

به گزارش می متالز، محمد اصفهانی کارشناس صنعت فولاد در یادداشتی نوشت:

به احتمال زیاد بزرگواران گرامی تا این لحظه متوجه شده‌اند که دولت ترامپ تحریم های جدیدی را علیه یکسری از شرکت های ایرانی و شخصیت های کشور مجددا اعمال کرده که در این لیست، اسامی برخی از تولیدکننده فولاد کشور هم دیده می شوند.

دوستان توجه داشته باشند که اقتصاد کشور ما خیلی وقت است که از سوی آمریکا تحریم شده و این نوع هجمه سازی ها از سوی دولت مستأصل ترامپ، فقط یک نوع جوسازی یا پروپاگانداست که تلاش می کنند تا تندروهای داخلی خودشان من جمله صهیونیست ها را به نوعی راضی نگه‌دارند.

البته پیش‌ترها هم به این موضوع اشاره شده بود؛ دوستان دقت کنند؛ هوشیار باشند؛ بازیچه تبلیغات سیاسی و ابزار دست این جریان‌ها نگردند.

نه از امروز و نه از فردا، به شما اطمینان می‌دهیم تا قیام قیامت هم اگر چنانچه حتی هر روز هم تحریم‌های جدیدی از سوی این دولت اعلام شود؛ اوضاع از اینی که هست بدتر نخواهد شد؛ کما اینکه بالاتر از سیاهی رنگی نیست؛ سرداران خط مقدم جبهه اقتصادی کشور راه خود را هر چند سخت تر و دشوارتر اما پیدا کرده‌اند و با قدرت ادامه خواهند داد.

هر آنکه وامدار آمریکا بود یا هست، همان مرحله اول که آمریکا تهدید کرد و تحریم‌های ثانویه را اعلام کرد؛ از معاملات آشکار با ایران دست کشید.

سربازان خط مقدم صادرات فولاد؛ سختی هایی را متحمل شدند و رنج ها بردند، اما سرانجام با تلاش‌های خود بن بست ها را شکسته‌اند؛ تونل زده‌اند؛ پل زده‌اند؛ عبور کرده‌ایم و عبور می‌کنیم؛ این هجمه ها اثری فراتر از انچه که تا به امروز گذاشته، ندارد؛ چیزی بیشتر از انچه که در مرحله اول اثرگذار شدند، در چنته ندارند و تاریخ مصرف اینگونه تهدیدها مدت هاست که تمام شده است.

همانطوریکه می بینید یا می‌شنوید ایران در حوزه صادرات فولاد با قدرت و با موفقیت های روزافزون به پیش می‌تازد؛ اوضاع شاید سخت تر شود ولی کار انجام می‌شود.

امروز از قضا گزارش متال بولتن هم در همین رابطه تقدیم حضورتان شد و همانطوریکه مطالعه فرمودید؛ حتی تحلیل‌گران خودشان هم معتقد به این موضوع هستند که کالای صادراتی فولاد ایران مشتری خودش را در هر حالتی دارد و تحریم ها بیش از این اثر گذار نخواهد بود.

آسوده بخوابید و من بعد اینگونه هجمه‌ها را دفن کنید و نادیده بگیرید.

ما از برخی بی مهری های فولادسازان بزرگ که در حق اهل خانه انجام می‌دهند؛ گله‌مند هستیم اما این موضوع هیچ ربطی به نامحرمان بیرون از خانه و اجنبی نداشته و ندارد و درون خانه حل می شود.

برخی از شما بزرگواران سوال فرموده بودید در خصوص اثر این موضوع تحریم های جدید؛ به سمع و نظر شریف شما مهربانان می‌رساند که این موضوع تاثیر عملیاتی چندانی بر کلیات روند جاری ندارد مگر برخی تاثیرات تبلیغات روانی که ممکن است بر آرام نمودن فضای هیجانی داخلی قدری تاثیر گذار باشد.

عناوین برگزیده