تاریخ: ۲۱ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۴:۴۷
بازدید: ۱۸۹
کد خبر: ۷۹۵۱۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

پوشش سود ۹۰۰ریالی "فسپا" برای هر سهم

می متالز - شرکت گروه صنعتی سپاهان در صورت های مالی ۶ماهه از پوشش ۹۰۰ریالی سود به ازای هر سهم خبر داد.
پوشش سود ۹۰۰ریالی "فسپا" برای هر سهم

به گزارش می متالز، شرکت گروه صنعتی سپاهان، سود عملیاتی ۶ماهه خود را ۵۵۵ میلیارد و ۷۴۶میلیون ریال اعلام کرد که نسبت به مدت مشابه سال مالی گذشته ۱۸ درصد افزایش یافته است. همچنین سود خالص این دوره به ۵۸۴میلیارد ریال و سود انباشته نیز به ۹۲۴میلیارد ریال رسید.

این شرکت فروش داخلی خود را در دوره ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۸ به میزان ۷۰هزار و ۹۸۶تن و به مبلغ ۴هزار و ۳۶۱میلیارد ریال اعلام کرد. فروش صادراتی این شرکت نیز با تولید ۵ هزار و ۷۲۲تن انواع محصولات به مبلغ ۳۴۱میلیارد ریال رسید. در پایان این دوره سودناخالص شرکت از این محل ۵۷۵میلیارد و ۸۵۳میلیون ریال برآورد شده است.

"فسپا" برای ۶ماهه دوم سال مالی خود پیش بینی کرد فروش خود را به ۱۰۵هزار و۴۵۳تن و به مبلغ ۵هزار و ۹۰۳میلیارد ریال می رساند.

در تشریح اهداف و برنامه های راهبردی این شرکت در خصوص تولید و فروش محصولات به مدیریت هزینه ها اشاره کرده است. همچنین "فسپا" قصد دارد بهره وری شرکت را افزایش داده و گامی جدی در جهت توسعه سطحی و عمقی بازار بردارد.

"فسپا" با تنوع سبد محصولات خود، سودآوری و ارزش افزوده بیشتری را برای شرکت به ارمغان می آورد و با جدیت به دنبال اهداف استراتژیک خود است تا براساس آن برنامه ریزی ها و پروژه های توسعه ای را طراحی کرده و به مرحله اجرا درآورد.

این شرکت توسعه نمایندگی ها و کانال های فروش شرکت در کل کشور را یکی از برنامه های با اهمیت شرکت برای دوره ۶ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ اعلام کرد.

عناوین برگزیده