تاریخ: ۲۲ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۱:۱۲
بازدید: ۲۹۸
کد خبر: ۷۹۸۴۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

نمایشگاه معادن و صنایع فلزات غیرآهنی در تهران برگزار می‌شود

می متالز - دومین همایش و نمایشگاه تخصصی معادن و صنایع فلزات غیرآهنی (اکتشاف، استخراج و فن آوری) از ۲۹ دی تا اول بهمن ماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.
نمایشگاه معادن و صنایع فلزات غیرآهنی در تهران برگزار می‌شود

به گزارش می متالز، معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران عصر یکشنبه گفت: این همایش به منظور بررسی وضعیت بازار، مشکلات تامین منابع، گردش نقدینگی، توسعه و سرمایه گذاری برپا می‌شود.

علی عبدی با بیان اینکه ثبت‌نام از متقاضیان برای شرکت در دومین نمایشگاه معادن و صنایع فلزات غیرآهنی از یک مردادماه امسال آغاز و تا روز سه‌شنبه ۲۴ دیماه ادامه دارد، افزود: تاکنون ۸۰ نفر برای حضور در این نمایشگاه و ۲۰۰ مدیر و کارشناس در حوزه معادن و صنایع فلزات غیرآهنی برای شرکت در کارگاه‌ها و پنل‌های آموزشی ثبت نام کرده‌اند. 

وی تصریح کرد: شرکت‌ها و نمایندگی‌های معادن مس، طلا و صنایع فلزات غیرآهنی در این نمایشگاه حضور دارند و حدود ۸۰ غرفه در حوزه معادن فلزات غیرآهنی شامل حوزه های اکتشاف، استخراج و فرآوری در نظر گرفته شده است.

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: حدود ۱۵ کارگاه و پنل در زمینه بررسی مشکلات پیش روی متاقاضیان، اکتشافات معادن فلزات غیرآهنی،معرفی عناصر نادر خاکی در ایران، توسعه معادن کوچک مقیاس و مروری بر

روش‌های اکتشاف طلا با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان‌های صمت استان تهران، ایمیدرو، سازمان زمین‌شناسی، سازمان نظام مهندسی معدن و شرکت تهیه تولید مواد معدنی ایران برگزار می‌شود. 

عبدی با بیان اینکه غرفه ها از دو روز قبل از افتتاحیه نمایشگاه در اختیار متقاضیان گذاشته می شود، تصریح کرد: بازدید از این نمایشگاه که در هتل المپیک از ۸:۳۰ دقیقه صبح تا ۱۷ برای عموم مردم آزاد است.

وی ادامه داد: متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۷-۸۸۳۴۶۴۵۵-۰۲۱ تماس حاصل کنند.

عناوین برگزیده