تاریخ: ۲۷ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۴:۲۷
بازدید: ۱۱۴
کد خبر: ۸۰۶۰۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
کارشناس بازار سرمایه مطرح کرد:

"تجدید ارزیابی‌ها" برای برخی سهم‌ها دوپینگ نیست!

می متالز - مدیرعامل کارگزاری بانک صنعت و معدن گفت: شرکت‌هایی که شاید زیر چتر تجدید ارزیابی‌ها قرار بگیرند، عملکرد و نقطه عملیاتی سودآوری را از خود برجای نگذاشته‌اند و همین عامل باعث شده تا چشم‌انداز مثبتی از سودآوری این شرکت‌ها را در آینده نزدیک متصور نباشیم.
"تجدید ارزیابی‌ها" برای برخی سهم‌ها دوپینگ نیست!

به گزارش می متالز، محمد مشاری مدیرعامل کارگزاری بانک صنعت و معدن در خصوص ارزیابی بازار سرمایه در روز‌های شاخص‌ساز این بازار اظهار کرد: پس از رشد‌هایی که بازار طی هفته گذشته و در جریان معاملات تجربه کرد، روند نوسانی نماد‌های بزرگ با ثبات چندانی همراه نبوده و نمادهای قرمزپوش و سبزپوش فراوانی در این نمادها مشاهده می‌شوند.

وی ادامه داد: تاثیرگذارترین خبر بازار، تجدید ارزیابی شرکت‌هاست که خودرویی‌ها و بانکی‌ها پیشرو هستند اما؛ مشکلی که متوجه این شرکت‌ها بوده آن است که نقطه عملیاتی آنها کماکان سودآور نیست و چشم‌انداز مثبتی نیز از سودآوری این شرکت‌ها در آینده نزدیک وجود ندارد.

وی در رابطه با پیش بینی بازار در هفته آتی بیان کرد: بازار به سوی استراحت پیش خواهد رفت و قاعدتا پس از این باید منتظر یک اصلاح نیز باشیم. در نخستین روز هفته آتی سهم‌های کوچک استراحت و نماد‌های بزرگ در مرحله اصلاح قرار خواهند گرفت.

عناوین برگزیده