تاریخ: ۲۹ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۱:۰۱
بازدید: ۳۲۵
کد خبر: ۸۰۷۲۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
قیمت سهام همچنان با سودآوری همخوانی ندارد؛

عملکردی جذاب از "سقاین"

می متالز - در حالی که شرکت سیمان قاین در ۹ماهه سال مالی ۱۳۹۷ موفق به فروش بیش از ۳۶۲.۰۰۰ تن سیمان پاکتی تیپ ۲ داخلی و صادراتی شده بود، در مدت مشابه سال جاری تنها موفق به فروش ۳۴۲.۰۰۰ تن از این محصول شده است.
عملکردی جذاب از "سقاین"

به گزارش می متالز، علیرغم انتشار گزارش‌های میان دوره‌ای بعضا مطلوب از برخی شرکت‌های تولیدی در ماه‌های اخیر، آنچه بیش از هر موضوعی دیگر به چشم می‌آید، عدم همخوانی قیمت‌ها با سودآوری این شرکت هاست.

از نکات قابل توجه صورت‌های مالی ۹ ماهه حسابرسی نشده این شرکت در مقایسه با عملکرد مدت مشابه سال مالی ۱۳۹۷، کاهش در حدود ۲۲.۰۰۰ تنی مجموع انواع محصولات تولیدی بوده که بخش عمده‌ای از آن به دلیل کاهش محسوس فروش سیمان پاکتی تیپ ۲ صادراتی بوده است.

بر این اساس، در حالی که شرکت سیمان قاین در ۹ماهه سال مالی ۱۳۹۷ موفق به فروش بیش از ۳۶۲.۰۰۰ تن سیمان پاکتی تیپ ۲ داخلی و صادراتی شده بود، در مدت مشابه سال جاری تنها موفق به فروش ۳۴۲.۰۰۰ تن از این محصول شده است.

با این وجود افزایش نرخ‌های فروش محصولات این شرکت در ۹ماهه سال مالی ۱۳۹۸، ۷۸۵ میلیارد ریال را نشان می‌دهد که این موضوع منجر به افزایش در حدود ۴۵ درصدی جمع کل درآمد‌ها در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته است.

عناوین برگزیده