تاریخ: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۳۹
بازدید: ۱۵۳
کد خبر: ۸۱۵۳۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

سایپا برای تأمین مالی سرمایه در گردش با بانک دولتی تفاهم نامه امضا کرد

می متالز - مدیرعامل بانک صنعت و معدن از امضای تفاهم‌نامه با سایپا برای تسهیل خدمات بانکی، گشایش ال‌سی و تأمین نقدینگی مورد نیاز تولید محصولات جدید خبر داد.
سایپا برای تأمین مالی سرمایه در گردش با بانک دولتی تفاهم نامه امضا کرد

به گزارش می متالز، حسین مهری در بازدید از مرکز تحقیقات و نوآوری سایپا و امضای تفاهم‌نامه تأمین منابع مالی تولید گفت: از زمان انتصاب گروه مدیریتی کنونی سایپا، شاهد تحول اساسی در زمینه‌های کمی و کیفی در این خودروساز هستیم.

وی افزود: در یک سال اخیر بیشترین همکاری با بانک صنعت و معدن در این گروه شکل گرفته و سایپا به‌ عنوان یک مشتری خوش‌حساب، هیچ‌گونه بدهی معوق به این بانک ندارد. آماده‌ایم تا در پروژه‌های مربوط به تولید انبوه خودروهای جدید سایپا نقدینگی مورد نیاز را تأمین کنیم و اهداف رونق تولید را در این گروه مورد حمایت قرار دهیم.

مهری ادامه داد: کارگروه مشترک سایپا و بانک صنعت و معدن از امروز تشکیل می‌شود تا بتوانیم تأمین مالی طرح‌های تولید را با سرعت و هماهنگی بیشتر دنبال کنیم.

بنابراین گزارش، در جریان این بازدید تفاهم‌نامه تأمین مالی سرمایه در گردش گروه سایپا توسط بانک صنعت و معدن بین دو طرف امضا شد و بر تسهیل خدمات بانکی، گشایش ال‌سی و تأمین نقدینگی مورد نیاز برای تولید محصولات جدید تأکید کردند.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده