تاریخ: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۵:۴۱
بازدید: ۳۰۲
کد خبر: ۸۱۵۵۸
بالاترین سطح جایزه انجمن مدیریت ایران به هلدینگ میدکو اعطا شد
می متالز - چهارمین کنفرانس ملی "فرهنگ‌ سازمانی با رویکرد آینده پژوهی ارزش های اجتماعی" و همچنین مراسم اعطای "چهارمین جایزه مسوولیت‌اجتماعی مدیریت" در تاریخ 1 و 2 بهمن، توسط انجمن مدیریت ایران در دانشگاه خاتم برگزار شد.
اخذ تندیس برنزی جایزه مسوولیت اجتماعی مدیریت انجمن مدیریت ایران توسط میدکو

به گزارش می متالز، در این کنفرانس که با حضور دکتر مجید قاسمی رییس انجمن مدیریت ایران، دکتر بهشتی عضو هیات علمی دانشگاه تهران و جمعی از استادان و کارشناسان، دانشجویان و فعالان حوزه فرهنگ‌ سازمانی برگزار شد، دکتر علی اصغر پورمند مدیر عامل میدکو با عنوان "آینده پژوهی، کسب و کار و ارزش های سازمانی" سخنرانی کردند.

پس از سخنرانی های مختلف در خصوص جنبه‌های مختلف فرهنگ‌ سازمانی و مسوولیت‌ اجتماعی مدیران و پنل‌های علمی و تخصصی؛ مراسم اعطای چهارمین جایزه مسوولیت اجتماعی برگزار شد.

در این مراسم شرکت میدکو موفق شد بالاترین سطح جایزه ارایه شده را دریافت کند و در همین راستا تندیس برنز این کنفرانس به دکتر اکرام جعفری به نمایندگی از طرف دکتر پورمند مدیرعامل میدکو اعطا شد.
همچنین شرکت های فولاد سیرجان ایرانیان و فولاد زرند ایرانیان تقدیر نامه سه ستاره و شرکت های فولاد بوتیای ایرانیان و گسترش و نوسازی معادن خاورمیانه (ممرادکو) تقدیرنامه دو ستاره این کنفرانس را دریافت کردند.