تاریخ: ۱۷ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۱:۳۵
بازدید: ۱۴۱
کد خبر: ۸۱۶۴۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

انتقاد گمرک از عدم همکاری دستگاه‌ها در اجرای طرح جامع «پرویزخان»

می متالز - مدیرکل گمرک استان کرمانشاه از عدم همکاری برخی دستگاه‌ها در اجرای طرح جامع «پرویزخان» انتقاد کرد.
انتقاد گمرک از عدم همکاری دستگاه‌ها در اجرای طرح جامع «پرویزخان»

به گزارش می متالز، خلیل حیدری با بیان اینکه متولی مستقیم اجرای پروژه طرح جامع گمرک پرویزخان شرکت توسعه و تجهیز گمرک ایران است، اظهار داشت: گمرک تنها در نقش بهره بردار است.

وی افزود: تغییر در نقشه و بازطراحی در پروژه طرح جامع گمرک پرویزخان و ملاحظات استانی در نظر گرفته شده توسط مسوولان استان از دلایل تأخیر در اجرای این پروژه است.

مدیرکل گمرک استان کرمانشاه بیان داشت: پیمانکار پروژه مربوطه شرکت آباد بوم پارس است و به میزانی که اعتبار دریافت کرده این پروژه را پیش برده است.

این مسوول با انتقاد از عدم همراهی سازمان‌ها از جمله مسکن و شهرسازی و سازمان مدیریت دولتی برای صدور سند ادامه داد: در جلسات مختلف چندین بار در این زمینه بحث صورت گرفته اما به صورت عملی کاری انجام نمی‌شود.

حیدری خاطر نشان کرد: بعد از گذشت سه سال از اقدام برای صدور سند هنوز سندها امضا نشده است و در این راستا سازمان مدیریت ما را به مسکن و شهرسازی ارجاع داده است و کارشناسان این اداره خواهان آغاز مجدد کار پیگیری‌ها از سه سال پیش هستند.

وی با اشاره به اینکه یکی دیگر از موانع عدم صدور مجوز است که بر روی نتایج حاصله اثرات منفی دارد، گفت: این پروژه در یک ماه اخیر با سرعت پیش می‌رود اما باید منتظر بود که در آینده چه اتفاق روی می‌دهد.

مدیرکل گمرک استان کرمانشاه افزود: ۳۰۰ غرفه کانکس مزاحم در یک سال گذشته جابجا شده است که در این زمینه کار بزرگی صورت گرفته است و شورای تأمین شهرستان در این راستا همکاری خوبی داشته است.

این مسوول با اظهار گلایه مندی از مسکن و شهرسازی، سازمان مدیریت دولتی و راهداری بیان داشت: در یک سال اول راهداری به دلیل مخالفت با توسعه زیرساخت‌ها از امضا امتناع می‌کرد و در حال حاضر نیز راه جایگزین را معرفی نمی‌کنند تا مردم تردد داشته باشند و مجبوریم از محوطه دوستان استفاده کنیم که آنها هم در این زمینه کمکی نکرده اند.

عناوین برگزیده