تاریخ: ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۹:۰۶
بازدید: ۵۳۱
کد خبر: ۸۱۶۵۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
رئیس دفتر مدیرعامل مجتمع جهان فولاد سیرجان:

بستر حضور سرمایه گذاران زیرساختی در منطقه سیرجان فراهم است/ منطقه سیرجان از زنجیره کامل تولید فولاد برخوردار است/ سیرجان قطب معدنی و فولادی کشور

می متالز - مجتمع جهان فولاد سیرجان، با برخورداری از واحدهای مختلف، انواع مقاطع فولادی طویل ساختمانی را با استفاده از تکنولوژی های نوین، سرمایه انسانی توانمند و با رعایت الزامات زیست محیطی در جهت خلق ارزش افزوده برای ذی نفعان و توسعه اقتصادی و صنعتی منطقه و کشور فعالیت می کند.
بستر حضور سرمایه گذاران زیرساختی در منطقه سیرجان فراهم است/ منطقه سیرجان از زنجیره کامل تولید فولاد برخوردار است/ سیرجان قطب معدنی و فولادی کشور

 "می متالز" گفت و گویی با مسعود میرمحمدی، رئیس دفتر مدیرعامل مجتمع جهان فولاد سیرجان انجام داده است که در ادامه می خوانید:

نظرتان درباره نمایشگاه معدن و صنایع معدنی منطقه سیرجان چیست؟

منطقه سیرجان برای حضور شرکت های قطعه ساز فولادی و سازندگان زیرساخت در منطقه سیرجان دعوت به همکاری می کند.

برگزاری نمایشگاه برای منطقه سیرجان که از زنجیره کامل تولید فولاد (معدن تا محصول نهایی شمش فولاد و میلگرد) برخوردار است، بسیار مناسب است و از همه فعالان صنعت فولاد و مردم سیرجان دعوت می کنیم به این منطقه تشریف بیاورند.

منطقه سیرجان زمانی می تواند در حوزه صنعتی موفق باشد که نیازهای زیرساختی برای توسعه صنایع فولادی توسط بخش خصوصی فراهم شود.

امیدواریم نمایشگاه هر سال رونق بیشتری یابد و سیرجان نیز به عنوان قطب معدنی و فولادی کشور، بتواند سالانه میزبان صنایع فولادی کشور باشد.

آقای میرمحمدی فکر می کنید چه شرکت هایی می توانند پتانسیل حضور در این نمایشگاه را داشته باشند؟

 با توجه به اینکه منطقه گل گهر یک منطقه عظیم صنعتی و معدنی است،  بسیاری از شرکت ها تمایل به مبادلات کالایی و خرید و فروش دارند. فرصت بسیار مناسبی برای سایر شرکت ها است تا بتوانند از منطقه معدنی و صنعتی گل گهر و شرکت های تابعه شامل جهان فولاد سیرجان، گهر زمین، توسعه آهن و فولاد بازدید کنند و از تمامی ظرفیت هایی که ایجاد شده بتوانند بهره کافی را ببرند.

چه تعداد از شرکت های داخلی، تامین قطعات و تجهیزات شرکت شما را برعهده دارند و آیا این ظرفیت وجود دارد که شرکت های جدیدی به لیست شرکت های همکار شما افزوده شوند؟

قطعا اینگونه هست. هر شرکتی به دنبال این است که مواد اولیه مورد نیاز خود را با کمترین هزینه تامین کند. ما هم به دنبال کمیت و کیفیت کار هستیم. شرکت هایی که توانایی دارند می توانند با حضور در سیرجان و معرفی خود، در لیست شرکت های همکار منطقه گل گهر قرار گیرند.

با همت و همدلی موجود میان مسوولان و شرکت های معدنی و صنایع معدنی سیرجان، قطعا نمایشگاهی مناسب و درخور منطقه سیرجان برگزار می شود.

این نخستین نمایشگاه است؟

بله نخستین نمایشگاه در سیرجان و دومین نمایشگاه سیمکس SIMEX 2020 است و امیدواریم هر ساله این نمایشگاه برگزار شود و در تقویم نمایشگاه های کشور قرار گیرد.

چنانچه پیشنهاد و توصیه ای برای حضور شرکت ها در این نمایشگاه دارید بفرمایید.

همین جا از همه شرکت های صنایع فولادی و شرکت هایی که در زمینه ساخت قطعات و زیرساخت ها فعالیت می کنند، دعوت می کنیم برای بازدید به سیرجان تشریف بیاورند و با تبادل اطلاعات و همفکری هایی که صورت می گیرد، ثمربخش باشد.

آیا در جریان برگزاری نمایشگاه، شرکت ها بازدیدی از منطقه دارند؟

بله با تمام توان و ظرفیت در خدمت بزرگواران خواهیم بود و بازدید از منطقه را خواهیم داشت.

گفت و گو از علیرضا جعفری نژاد

دومین نمایشگاه بین‌المللی سیمکس «زنجیره تامین فولاد» در «سیرجان قطب سنگ آهن ایران» از روز شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸ تا روز دوشنبه  ۷ بهمن ۱۳۹۸ در دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان از ساعت ۱۰ صبح الی ۵ بعداز ظهر برگزار می‌شود.

 

منبع: می متالز
عناوین برگزیده