تاریخ: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۵:۵۵
بازدید: ۱۵۳
کد خبر: ۸۱۷۹۱
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

دو طرح فروش محصولات ایران خودرو از امروز

می متالز - طرح جدید فروش فوری و اقساطی محصولات ایران خودرو از ۵ تا ۶ بهمن ماه آغاز خواهد شد.
دو طرح فروش محصولات ایران خودرو از امروز

به گزارش می متالز، فروش اعتباری محصولات ایران خودرو به تعداد بسیار محدود از ساعت ۱۰ صبح روزهای یکشنبه مورخ ۶ بهمن و سه شنبه مورخ ۸ بهمن و تا زمان تکمیل ظرفیت انجام خواهد شد. در این طرح فروش دو محصول پژو ۴۰۵ SLX و سمند LX ارائه می‌شود. برای پژو ۴۰۵، قیمت ۶۷ میلیون و ۹۹۸ هزار و ۴۰۰ تومان در نظر گرفته شده است. برای این خودرو پیش پرداخت ۶۱ میلیون و ۳۳۰ هزار تومان برآورد شده است. همچنین متقاضیان باید دو فقره چک به تاریخ‌های ۱۰ مرداد ۹۹ و ۱۰ بهمن سال آینده هر یک به مبلغ ۴ میلیون و ۱۳۰ هزار تومان در اختیار این خودروساز قرار دهند. قیمت سمند نیز در این طرح فروش ۶۶ میلیون و ۹۸۶ هزار و ۴۰۰ تومان در نظر گرفته شده است. مشتریان این خودرو باید پیش پرداخت ۶۰ میلیون و ۴۲۰ هزار تومانی را مدنظر قرار دهند. همچنین متقاضیان سمند باید دو فقره چک به تاریخ‌های یاد شده هر یک به مبلغ ۴ میلیون و ۶۹ هزار تومان در وجه ایران خودرو صادر کنند. موعد تحویل محصولات ارائه شده در این طرح فروش اعتباری ۳۰ روز بعد از تایید چک‌ها اعلام شده است.

ایران خودرو علاوه برفروش اعتباری طرح پیش فروش پژو پارس LX، پیش‌فروش پژو ۲۰۶ تیپ دو و دنا را نیز از امروز در دستور کار دارد. مشتریان باید برای پیش خرید پژو پارس مبلغ ۴۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، برای پژو ۲۰۶، مبلغ ۳۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و برای دنا مبلغ ۴۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان را به حساب ایران خودرو واریز کنند. موعد تحویل این خودروها بهمن ماه ۹۹ در نظر گرفته شده است. سود مشارکت و انصراف در نظر گرفته شده برای پژو پارس در این طرح فروش به ترتیب ۱۵ درصد و ۱۲ درصد است. برای پژو ۲۰۶، سود مشارکت ۵/ ۱۵ درصد و سود انصراف ۵/ ۱۲درصد است. اما بیشترین سود مشارکت و انصراف برای دنا دیده شده است. سود مشارکت این محصول ۱۶ درصد و سود انصراف ۱۳ درصد محاسبه خواهد شد.

بر این اساس با هدف جلوگیری از ثبت نام واسطه‌ها و افزایش امکان ثبت نام برای مصرف‌کننده نهایی خودرو،شرکت ایران خودرو فیلترها را مطابق شرط و شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه قرار داده است که در صورت ثبت نام مغایر با شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه، ثبت نام مشتری از سوی شرکت ایران خودرو یک طرفه ابطال و وجه ایشان حداکثر ظرف ۲۰ روز مسترد خواهد شد.

عناوین برگزیده