تاریخ: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۶:۴۰
بازدید: ۳۱۶
کد خبر: ۸۱۸۲۷
سرویس خبر : مسکن و ساختمان
رونق خرید و فروش خانه در دی ماه امسال

قیمت مسکن رکورد تاریخی زد / هر متر خانه در تهران ۱۳ میلیون و ۸۸۰ هزار تومان

می متالز - متوسط قیمت یک مترمربع آپارتمان در مناطق ۲۲گانه تهران در دی ماه امسال با ۴۱٫۹ درصد رشد نسبت به دی ماه سال گذشته به ۱۳ میلیون و ۸۸۰ هزار تومان رسیده است. قیمت مسکن تهران در دی ماه امسال به بالاترین سطح تاریخی خود رسیده است.
قیمت مسکن رکورد تاریخی زد / هر متر خانه در تهران ۱۳ میلیون و ۸۸۰ هزار تومان

به گزارش می متالز، قیمت خانه در تهران باز هم گران شد.

قیمت مسکن در دی ماه نسبت به آذر ماه امسال به طور میانگین ۳٫۰۳ درصد افزایش و نسبت به دی ماه سال گذشته ۴۱٫۹ درصد افزایش یافته است.

این در حالی است که قیمت مسکن  در آذر ماه نیز حدود ۶٫۷ درصد افزایش یافته بود. قیمت مسکن تهران در دی ماه امسال به بالاترین سطح تاریخی خود رسیده است.

متوسط قیمت یک مترمربع آپارتمان در مناطق ۲۲گانه تهران با ۴۱٫۹ درصد رشد از ۹ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان در دی ماه سال گذشته به ۱۳ میلیون و ۸۸۰ هزار تومان در پایان دی ماه امسال رسیده است.

روند معاملات در دی ماه نیز همانند آذر ماه رونق گرفته، به طوری که تعداد معاملات مسکن در سطح شهر تهران نسبت به ماه قبل با رشد ۱۳٫۲ درصدی همراه بوده و به بیش از ۹۶۰۰ فقره رسیده است.

همچنین در میان مناطق ۲۲ گانه تهران، بیشترین کاهش قیمت مسکن در دی ماه سال جاری مربوط به منطقه۱۹ تهران بوده، به طوری که متوسط قیمت هر مترمربع مسکن در منطقه۱۹ تهران با افت ۳٫۱ درصدی از هشت میلیون و ۲۷۰ هزار تومان در آذر ماه به هشت میلیون تومان در دی ماه امسال رسیده است.

عناوین برگزیده