تاریخ: ۱۹ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۰۸:۵۰
بازدید: ۱۵۹
کد خبر: ۸۱۹۵۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

۹۸ درصد مصوبات ستاد تسهیل چهارمحال و بختیاری اجرایی شد

می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری ۶۴ نشست مربوط به کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان‌ گفت: تاکنون ۹۸ درصد مصوبات این نشست‌های اجرایی شده است.
۹۸ درصد مصوبات ستاد تسهیل چهارمحال و بختیاری اجرایی شد

به گزارش می متالز، سجاد رستمی شامگاه چهارشنبه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: تاکنون ۷۳۵ مصوبه برای رفع مشکل تولیدکنندگان استان در این کارگروه تصویب شده است.
وی افزود: از مجموع این مصوبات تاکنون ۷۲۰ مصوبه اجرایی شده است و بقیه در مرحله اجرا و پیگیری قرار دارد.
رستمی تصریح کرد: اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری در این نشست با پرداخت یک‌هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی به متقاضیان واجد شرایط در استان از محل رونق تولید، تبصره ۱۸ و بازسازی و نوسازی اصناف موافقت کردند.
وی یادآور شد: با پرداخت این میزان تسهیلات بانکی زمینه تثبیت اشتغال یک‌هزار و ۶۰۲ نفر و اشتغال‌زایی جدید برای ۲۳۷ نفر در چهارمحال و بختیاری فراهم شد.
رستمی اظهار داشت:‌ بیشترین مشکلات تولیدکنندگان در نشستی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری در حوزه‌های امور مالیاتی، جابجایی زمین و تسهیلات بانکی بوده است.
اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری در این نشست مشکلات مربوط به ۶ واحد تولیدی را بررسی و راهکارهای رفع این مشکلات را ارایه کردند.

عناوین برگزیده