تاریخ: ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۲:۰۴
بازدید: ۲۲۷
کد خبر: ۸۲۳۲۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
پزشکیان پس از بازدید از گروه صنعتی بهران عنوان کرد:

تاکید بر ممانعت از واردات کالاهایی که در داخل تولید می شود

می متالز - نایب رییس مجلس با بیان اینکه تا زمانی که تولیدات داخلی وجود دارد نباید واردات انجام ‌شود، گفت: مازاد تولید محصولات داخلی باید با بازاریابی مناسب به خارج از کشور صادر شود.
تاکید بر ممانعت از واردات کالاهایی که در داخل تولید می شود

به گزارش می متالز، مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس شورای اسلامی پس از بازدید از گروه صنعتی بهران (تولید کننده آسانسور و پله برقی)، گفت: تولیدات این شرکت میزان وابستگی ما را به کشورهای خارجی مثل ایتالیا، فرانسه و آلمان کاهش می دهد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه شرکت های داخلی در حوزه تولید آسانسور به سمت خودکفایی حرکت می‌کند، افزود: باید از شرکت های داخلی پشتیبانی و حمایت کرد تا با قدرت رو به جلو حرکت کرده و پاسخگوی نیازهای داخلی باشند.

وی با تاکید بر اینکه تا زمانی که تولیدات داخلی وجود دارد نباید واردات انجام ‌شود، تصریح کرد: مازاد تولید محصولات داخلی باید با بازاریابی مناسب به خارج از کشور صادر شود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به کیفیت خوب محصولاتی مثل آسانسورهای ساخت داخل، تصریح کرد: باید قیمت تمام شده محصولات داخلی کاهش یافته و در خارج از کشور قابل رقابت شود تا بتوانند بازارهای منطقه را به دست آورد.

عناوین برگزیده