تاریخ: ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۱:۱۳
بازدید: ۲۸۶
کد خبر: ۸۲۳۵۹
رئیس دانشگاه تهران خبر داد:

همکاری فولاد مبارکه و دانشگاه تهران در تاسیس مرکز نوآوری مشترک

می متالز - رئیس دانشگاه تهران گفت: همکاری شرکت فولاد مبارکه و دانشگاه تهران در تاسیس مرکز نوآوری مشترک در جذب استعدادهای دانشی کشور و استفاده مناسب از آنها نقش بسیاری دارد.
همکاری فولاد مبارکه و دانشگاه تهران در تاسیس مرکز نوآوری مشترک

به گزارش می متالز، نیلی احمد آبادی رئیس دانشگاه تهران در آخرین روز از جشنواره ایده های ارزش آفرین معدن و صنایع معدنی (اینوماین 2) در جریان بازدید از غرفه فولاد مبارکه ضمن مثبت ارزیابی کردن همکاری فولاد مبارکه با دانشگاه تهران و تفاهم نامه دو جانبه در جشن ملی فولاد، گفت: همکاری فولادمبارکه و دانشگاه تهران در تاسیس مرکز نوآوری مشترک در جذب استعدادهای دانشی کشور و استفاده مناسب از آنها بسیار حائز اهمیت می باشد.

وی با تاکید بر اینکه تعامل بین صنعت و مراکز علمی می تواند در شرایط کنونی به افزایش بهره وری و افزایش رشد فناوری و بومی سازی در داخل کشور کمک کند گفت: دانشگاه تهران می تواند با حمایت‌های لازم از فولاد مبارکه باعث رفع مشکلات صنعت فولاد ‌شود.

نیلی در ادامه گفت: گذراندن دوره فرصت مطالعاتی صنعتی اعضای هیات علمی دانشگاه تهران در شرکت فولاد مبارکه با توجه به پتانسیل های دانشگاه تهران در زمینه های مختلف مانند مهندسی متالورژی، مکانیک ، برق و مدیریت و ... و نیازهای شرکت فولاد مبارکه باید در برنامه های بعدی دانشگاه تهران و شرکت فولاد مبارکه قرار گیرد.

عناوین برگزیده