تاریخ: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۹:۵۳
بازدید: ۴۳۱
کد خبر: ۸۴۰۴۵
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

برگزاری آیین گرامیداشت دهه مبارک فجر در شرکت آلومینیوم ایران

می متالز - مراسم گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، در شرکت آلومینیوم ایران (ایرالکو؛ فایرا) برگزار شد.
برگزاری آیین گرامیداشت دهه مبارک فجر در شرکت آلومینیوم ایران

به گزارش می متالز، در این مراسم که با حضور دکتر حبیبی؛ استاد حوزه و دانشگاه و کارشناس امور بیداری اسلامی در کشورهای منطقه، سرهنگ ربیعی فرمانده بسیج کارگران و کارخانجات استان مرکزی، سرهنگ ابراهیمی فرمانده بسیج حوزه کارگری اراک، مهندس بوالحسنی مدیر کارخانه ایرالکو و معاونین، مدیران و کارکنان شرکت آلومینیوم ایران در مسجد امام خمینی (ره) ایرالکو برگزار شد، در ابتدا سخنران برنامه، دکتر حبیبی با تبریک ایام ا… دهه فجر و پاسداشت مجاهدت ها، ایثار و از خودگذشتگی شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی؛ گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده اند: فاصله ی بین آن چه هستیم و آن چه باید باشیم، قابل طی شدن است و انقلاب اسلامی ثابت کرد که این فاصله ها طی شدنی هستند.

دکتر حبیبی همچنین به نقل از استراتژیست های آمریکایی اذعان داشت: جمهوری اسلامی ایران، پس از حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه نظامی عین الاسد آمریکا در عراق؛ به لحاظ اثرگذاری، قویترین قدرت نظامی است. وی افزود: آمریکایی ها در ۸۰ سال گذشته، تعداد ۱۰۰ جنگ مختلف را در نقاط متعدد دنیا به راه انداخته اند و جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است که جرأت کرد آمریکا را به پاسخ نظامی تهدید و سپس به اقدام نظامی علیه مواضع این کشور بپردازد و بعد از آن نیز با صراحت اعلام نماید که این اقدام را ما انجام دادیم. آری این دستاورد بزرگ نظامی-سیاسی کشوری است که ایدئولوژی آن برپایه شهادت و شهامت بنا نهاده شده و ما این عزت و اقتدار را مدیون امام راحل، خون شهدای عزیز، رهبری داهیانه ی آیت ا… العظمی امام خامنه ای (مدظله) و اتّکا به توان و غیرت سربازان دلیر نظام مقدس جمهوری اسلامی مان هستیم.

عضو سابق کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با ذکر نام و یاد شهدای سرافراز شرکت آلومینیوم ایران همچنین تصریح کرد: تحریم ها در اوضاع کنونی کشور، کمترین میزان تأثیر را دارند و باید با مدیریت های کارآمد و جهادی مشکلات ملت شریف ایران را به کمترین حد ممکن برسانیم و در انتخابات پیش رو، ان شاء ا… شاهد رأی با بصیرت آحاد ملت عزیزمان باشیم تا تنها دوقطبی ای که بر سر راه انتخاب هایمان قرار می گیرد، دوقطبی کارآمدی و ناکارآمدی باشد.

ضمنا جشنواره مسابقات ورزشی پرسنل ایرالکو همانند سال های گذشته در رشته های مختلف ورزشی آقایان و بانوان به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار می شود.

منبع: می متالز
عناوین برگزیده