تاریخ: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۶:۱۰
بازدید: ۳۲۸
کد خبر: ۸۵۳۵۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
فملی در انتظار معاملات بورس کالا؟

فولاد مبارکه به صف نشست

می متالز - نمادهای کالایی در معاملات امروز مسیر صعودی را در پیش گرفته‌اند و موتور قدرتمندی برای رشد شاخص کل در شرایط کنونی محسوب می‌شوند. پس از رالی حباب‌وار قیمتی در نمادهای کوچک‌تر به نظر می‌رسد رشد نرخ دلار انگیزه خوبی برای افزایش تقاضا در بزرگان کالایی بوده است.
فولاد مبارکه به صف نشست

به گزارش می متالز، سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان به دنبال سیگنال‌های موجود در این لحظه صف خرید را تجربه می‌کند. باید منتظر ماند که آیا حقوقی‌ها مجال رشد را به این سهم خواهند داد یا خیر. به صورت مشخص عدم توازن عرضه در سهام بزرگان و کوچکترهای بازار باعث شده که نقدینگی در نمادهای کوچک‌تر با انگیزه‌های سفته‌بازانه فعال شود.

 با همه این موارد اما در این لحظه سهام فولاد مبارکه به صف خرید رسیده است. سایر نمادهای کالایی نیز مسیر صعودی را در پیش گرفته‌اند و موتور قدرتمندی برای رشد شاخص کل در شرایط کنونی محسوب می‌شود. پس از رالی حباب‌وار قیمتی در نمادهای کوچک‌تر به نظر می‌رسد رشد نرخ دلار انگیزه خوبی برای افزایش تقاضا در بزرگان کالایی بوده است.

با فعال شدن محور کالایی بر شتاب رشد شاخص نیز افزوده شده است و در این لحظه رشد شاخص به بیش از 8700 واحد رسیده است و شاخص وارد کانال 470 هزار واحد شده است همچنان احتمال رشد بیشتر شاخص کل وجود دارد.

همچنین امروز در بورس کالا هزار تن کاتد مس عرضه می‌شود. قیمت پایه عرضه این محصول حدود 72 میلیون و 200 هزار تومان به ازای هر تن است.

 در شرایطی که دلار از سطح 14 هزار تومان نیز عبور کرده است واکنش تقاضا در معاملات بورس کالا به این موضوع جالب توجه به نظر می‌رسد. علاوه بر کاتد مس محصولات فولادی از فولاد کاوه جنوب کیش و همچنین ذوب آهن اصفهان و شمش و بیلت آلومینیوم از سوی ایرالکو نیز عرضه می‌شود.

عناوین برگزیده