تاریخ: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۵:۰۶
بازدید: ۴۵۵
کد خبر: ۸۵۵۳۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

معاملات خیره‌کننده فولاد در بورس کالا

می متالز - معاملات بورس کالا به مرحله جدیدی رسیده است. در جلسه امروز این بازار و در مهم‌ترین مورد فولاد مبارکه اصفهان ورق‌های گرم B و C را تحت دو قرارداد مچینگ و سلف عرضه کرد.
معاملات خیره‌کننده فولاد در بورس کالا

به گزارش می متالز، در حالی که قیمت قراردادهای مچینگ مطابق با آخرین جلسه معاملاتی تعیین می‌شود «فولاد» 7240 تن ورق گرم B را به قیمت 5864 تومان به ازای هر کیلوگرم واگذار کرد.

درهمین حال در معاملات سلف، بیش از 45 هزار تن ورق گرم B برای تحویل در آخرین روز فروردین 1399 مورد معامله قرار گرفت که سقف قیمت 7524 تومان به ازای هر کیلوگرم را در جبهه تقاضا ملاقات کرد. نرخ متوسط معاملات این محصول در سطح 7219 تومان به ازای هر کیلوگرم قرار گرفت که نسبت به جلسه پیشین رشد 23 درصدی را نشان می دهد.

 همچنین در رابطه با ورق گرم C در حالی که 3777 تن از آن در قیمت 6278 تومان در قالب قرارداد مچینگ مورد معامله قرار گرفت، در معاملات سلف بیش از 15 هزار تن از این محصول عرضه شد که سقف قیمتی 8128 تومان را در سمت تقاضا به دنبال داشت. قیمت پایانی معاملات این محصول نیز در سطح جالب توجه 8045 تومان قرار گرفته است.

همچنان خبر نهایی در رابطه با تایید این معاملات از سوی مقام ناظر به دست نیامده است. با این وجود این سطح از رقابت برای محصولات فولاد مبارکه نشان‌دهنده فصل جدیدی از فروش محصولات برای این شرکت است.

عناوین برگزیده