تاریخ: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۸:۵۶
بازدید: ۵۹۳
کد خبر: ۸۵۹۱۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری اعلام کرد:

ارتقای بلوک فناوری البرز با توسعه شهرک تحقیقاتی کاوش/ ضرورت توجه به تأمین زیر ساختهای لازم این شهرک

می متالز - معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با بیان اینکه توسعه شهرک تحقیقاتی کاوش به ارتقای بلوک فناوری البرز کمک شایانی می کند، بر تأمین زیر ساخت‌های لازم برای این شهرک تأکید کرد.
ارتقای بلوک فناوری البرز با توسعه شهرک تحقیقاتی کاوش/ ضرورت توجه به تأمین زیر ساختهای لازم این شهرک

به گزارش می متالز، سورنا ستاری در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری مشترک وزارت صمت، ایدرو، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و استانداری البرز در راستای توسعه زیست بوم فناوری شهرک تحقیقاتی کاوش در محل وزارت صمت بیان کرد: استان البرز در چند حوزه فناوری از جمله بیوتکنولوژی و تجهیزات پزشکی قطب کشور به شمار می رود و ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های قابل توجهی دارد.

وی ادامه داد: البته بلوک فناوری البرز محدودیت هایی دارد که با توسعه شهرک تحقیقاتی کاوش می تواند به توسعه و رشد آن در استان و کشور کمک شایانی بکند.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: البرز، قطب مراکز تحقیقات کشاورزی نیز هست و در این حوزه هم دارای ظرفیت های قابل اعتنایی است.

ستاری با بیان اینکه شهرک تحقیقاتی کاوش آینده درخشانی دارد، افزود: امیدوارم استانداری البرز در تامین زیرساخت‌های این شهرک اقدامات لازم را انجام دهد و زمینه های لازم را فراهم آورد.

وی در پایان نزدیکی به پایتخت و حضور شرکت های بزرگ همچون مپنا، سایپا و.. را از دیگر پتانسیل های کلانشهر کرج معرفی کرد.

گفتنی است که تفاهم نامه همکاری مشترک وزارت صمت، ایدرو، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و استانداری البرز در راستای توسعه زیست بوم فناوری شهرک تحقیقاتی کاوش در محل وزارت صمت امضا شد.

عناوین برگزیده