تاریخ: ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۱:۴۵
بازدید: ۷۶۵
کد خبر: ۹۰۶۰۷

شرکت «ایران ارقام» با «سامانتل» قرارداد همکاری امضاء کرد

می متالز - اپراتور تلفن همراه (سامانتل) و شرکت ایران ارقام با هدف استفاده از توان و ظرفیت های موجود درجهت ارایه خدمات، پشتیبانی و خدمات پس ازفروش به مشترکین یکدیگر تفاهم نامه همکاری تدوین و امضاء کردند.
شرکت «ایران ارقام» با «سامانتل» قرارداد همکاری امضاء کرد

به گزارش می متالز، در نشست میان هوشنگ مرتضوی مدیرعامل سامانتل (اپراتور نسل جدید تلفن همراه) و کوروش منتظری مدیر عامل شرکت ایران ارقام (ارایه دهنده خدمات تراکنش پولی)، تفاهم نامه همکاری مشترک جهت بهره برداری از امکانات طرفین در حوزه ارایه خدمات پایه ارتباطات مخابراتی و اینترنتی، پشتیبانی و خدمات پس از فروش مشترکین میان طرفین به امضاء رسید.

موضوع این تفاهم نامه بر همکاری مشترک در حوزه های فروش، توسعه و خدمات پس از فروش سرویس های ارتباطی فعلی و یا آتی مبتنی بر بستر موبایل و ثابت اپراتور نسل جدید تلفن همراه دلالت دارد.

براساس این تفاهم نامه سامانتل متعهد می گردد به میزان مورد نیاز شرکت ایران ارقام، سیم کارت موبایل جهت خدمات پایه ارتباطات مخابراتی و اینترنتی شامل تماس صوتی، ارسال پیامک و اینترنت، همچنین خدمات ارزش افزوده مانند APN و MVPN براساس ظرفیت های موجود و قابل توسعه درسامانتل به مشتریان ایران ارقام ارایه کند.

از دیگر موارد پیش بینی شده در این تفاهم نامه، همکاری مشترک جهت بهره برداری از امکانات طرفین در حوزه خدمات پشتیبانی و پس از فروش مشترکین، ارائه خدمات ارسال پیامک بر روی بستر مورد نیاز‌، همکاری در برگزاری نمایشگاه ها، کنفرانس ها و سایر رویداد های مرتبط و همکاری در ارتقا و توسعه سرویس های مخابراتی می باشد.

این تفاهم ساعت ۱۴ امروز مورخ ۱۴ اسفندماه در محل ساختمان مرکزی شرکت ایران ارقام امضاء و مبادله گردید.

عناوین برگزیده