تاریخ: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۹:۰۴
بازدید: ۶۲۲
کد خبر: ۹۰۶۱۲

آغاز توزیع ماسک و ضدعفونی کننده بین تاکسیران‌ها

می متالز - مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: توزیع نخستین بسته ماسک و مواد ضدعفونی کننده دست بین تاکسیران‌ها آغاز شده اما به دلیل کم بودن تعداد ان اولویت با افرادی است که دارای بیماری‌های زمینه‌ای هستند.
آغاز توزیع ماسک و ضدعفونی کننده بین تاکسیران‌ها

به  گزارش می متالز، درباره وضعیت توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده بین رانندگان تاکسی در تهران، اظهار کرد: پیگیری روزهای گذشته ما منتج به نتیجه شد و توزیع مواد ضدعفونی کننده سطوح و خودرو را از هفته گذشته در همه خطوط تاکسیرانی آغاز کردیم.

وی افزود:  این روند همچنان ادامه دارد ضمن اینکه یک تیم نحوه گندزدایی و ضدعفونی سطوح را در پایانه‌ها و خطوط به رانندگان آموزش می‌دهند این درحالی است که به هر خطی سهمیه مواد ضدعفونی کننده تعلق می‌گیرد و در صورت اتمام می‌توانند از سازمان تاکسیرانی آن را دریافت کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران تصریح کرد: اولین بسته ماسک و مواد ضدعفونی کننده دست را هم تحویل گرفته‌ایم و اگرچه تعداد آنها کم است اما توزیع آن آغاز شده است و با اولویت‌بندی به رانندگان تعلق می‌گیرد. با توجه به بانک اطلاعاتی موجود در سازمان تاکسیرانی اولویت توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده دست با افرادی است که خودشان یا اعضای خانواده شان دارای بیماری زمینه‌ای هستند البته قرار شده که به تعداد ماسکها و مواد ضدعفونی افزوده شود.

به گفته قنادان برخی از رانندگان تاکسی نیز توانسته‌اند برای خود ماسک و مواد ضدعفونی کننده تهیه کنند.

منبع: تین نیوز
عناوین برگزیده