تاریخ: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۹:۴۶
بازدید: ۲۴۹
کد خبر: ۹۳۲۴۱

در آخرین روزهای سال فاز اول آسفالت جاده معادن شهرقدس افتتاح شد

می متالز - علی عبدی معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صمت استان تهران با اعلام این خبر اظهار داشت: طول کل این پروژه ۶.۵ کیلومتر و با برآورد مالی ۲.۵ میلیارد تومان بوده که در فاز اول حدود ۱ کیلومتر آن به بهره‌برداری خواهد رسید.
در آخرین روزهای سال فاز اول آسفالت جاده معادن شهرقدس افتتاح شد

به گزارش می متالز، وی ادامه داد: ویژگی برجسته این پروژه تأمین مالی و اجرای صد در صدی آن توسط بخش خصوصی و در کمترین زمان ممکن است.

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صمت استان تهران خاطر نشان کرد: با پیگیری انجام شده توسط محیط زیست در خصوص گرد و غبار ناشی از تردد در این جاده و دغدغه اجتماعی مدیران کارخانجات و صنایع مستقر در حاشیه جاده به میزبانی انجمن شن و ماسه، جلسات کارشناسی آغاز و پس از تهیه طرح اولیه و برگزاری مزایده، پیمانکار انتخاب شده و با تعیین سهم هر یک از ذینفعان، تأمین مالی انجام، و پروژه آغاز شد.

عبدی افزود: از دیگر نکات چشمگیر این پروژه حضور بیش از ۳۰ معدن شن وماسه در این پروژه بود که نشان از همت معدن‌کاران در راستای عمل به مسؤولیت اجتماعی خود دارد.

وی در پایان شفافیت، کیفیت و سرعت در انجام این پروژه را به‌عنوان الگویی برای دیگر حوزه‌ها در استفاده از ظرفیت بخش خصوصی دانست.

جاده معادن، مسیر کرج به شهریار را از میان معادن شن و ماسه به جاده چیتگر متصل می‌کند.

عناوین برگزیده