تاریخ: ۲۷ دی ۱۳۹۶ ، ساعت ۰۲:۰۸
بازدید: ۹۳۶
کد خبر: ۹۳۶۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس:

فعالیت های اقتصادی و تولیدی شرکت پشم شیشه ایران ادامه دارد

می متالز - رییس سازمان صنعت ، معدن وتجارت استان فارس در بازدید از اولین و بزرگترین تولید کننده عایقهای حرارتی و صوتی و اولین تولید کننده عایق رطوبتی پیش در ایران گفت : با همکاری بانک صنعت و معدن و نیز تلاش هیات مدیره ونیز مساعدتهای لازم از طریق استانداری و مدیران ذیربط دستگاههای اجرایی ، این شرکت با انگیزه و توان وافر به روند تولید خود ادمه می دهد.
فعالیت های اقتصادی و تولیدی شرکت پشم شیشه ایران ادامه دارد

به گزارش می متالز، علی همتی با تاکید براین که کارگران شرکت پشم شیشه با انگیزه وتلاش بیش از پیش به امر تولید ادامه دهند افزود: باتوجه به فراهم شدن شرایط تسهیلات و نیز رفع مسایل و مشکلات کارگری در شرکت،ضرورت دارد؛ تا مدیریت با انگیزه و قدرت کامل در راستای افزایش تولید و رونق اقتصادی موثر در امر فعالیتهای اقتصادی و نیز تلاش در سرعت بخشیدن به انتقال مجموعه به منطقه ویژه اقتصادی گام اساسی را بردارند.
همتی اضافه کرد: با توجه به نیاز اساسی بازار داخلی وخارجی به تولیدات شرکت پشم شیشه ایران شرکت همچنان به فعالیتهای اقتصادی و تولیدی خود ادامه می دهد وانشا ا... درسال 97 با انتقال مجموعه به سایت جدید با تولیدات ونیروی انسانی بیشتر وتوسعه امر صادرات به کار خود ادامه می دهد .
وی یادآور شد: شرکت پشم شیشه ایران ساخته با نام تجاری ایزوگام تا دو ماه آینده در حال اورهال می باشد که پس از آن، تولیدات خود را از سر می گیرد .
قابل ذکر است که پیشرفت فیزیکی این مجموعه در منطقه ویژه اقتصادی شیراز قابل ملاحظه است به طوریکه تا پایان سال 97 تجهیزات و ماشین آلات ضمن انتقال به این منطقه روند تولید خود را بیش از بیش ادامه می دهد.
با توجه به نیاز اساسی بازار داخلی وخارجی به تولیدات شرکت پشم شیشه ایران ، فعالیتهای اقتصادی و تولیدی در این مجموعه ادامه دارد.

منبع: شاتا
عناوین برگزیده