تاریخ: ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۰۹
بازدید: ۲۰۰
کد خبر: ۹۳۶۸۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت:

فساد اداری و ضعف مدیریتی از مشکلات تولید

می متالز - عضو کمیسیون عمران مجلس گفت:یکی از مشکلات تولید در کشور، بروکراسی اداری، مقررات زیاد، فساد اداری و ضعف مدیریتی است که باید این موارد اصلاح شوند.
فساد اداری و ضعف مدیریتی از مشکلات تولید

به گزارش می متالز، سیدکمال الدین شهریاری درباره نامگذاری سال جدید به نام سال جهش تولید، اظهار کرد: نامگذاری سال جدید تحت عنوان سال جهش تولید، اقدامی هوشمندانه از سوی مقام معظم رهبری و مبتنی بر واقعیات کنونی کشور است.

وی افزود: در شرایط فعلی کشور  از نظر ذخایر ارزی و نیروی انسانی در وضعیت خوبی قرار دارد می‌توان نسبت به گسترش تولید اقدام کرد.

 

عضو کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: طبق مطالعاتی که انجام شد، کشور ما ۵ برابر یا ۷ برابر نسبت به سرانه دیگر کشورها، ثروت دارد و این مسئله می تواند ظرفیت بسیار خوبی برای تقویت بخش تولید به وجود آورد.

 

نماینده مردم دشتی و تنگستان در خانه ملت خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر بخش تولید کشور از چند ناحیه ضربه خورده است، یکی از این مسائل، موضوع استاندارد‌های بین المللی در زمینه محیط و کسب و کار بوده که متأسفانه به این مسئله به خوبی توجه نشده است.

 

شهریاری گفت: یکی از مشکلات تولید در کشور، بروکراسی اداری، مقررات زیاد، فساد اداری و ضعف مدیریتی است که باید این موارد اصلاح شوند، به نظر من مجلس شورای اسلامی باید نسبت به اصلاح قوانین بانکی، بیمه‌ای و مالیاتی اقدام کند.

عناوین برگزیده