تاریخ: ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۳۴
بازدید: ۲۴۳
کد خبر: ۹۳۸۶۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
طی اسفند ماه؛

"سمگا" خریدار و فروشنده بود

می متالز - گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران در دوره یک ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، خریدار و فروشنده سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود ۳۰ میلیارد و ۹۹۱ میلیون ریال سود کسب کرد.
"سمگا" خریدار و فروشنده بود

به گزارش می متالز، گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران با سرمایه ۳ هزار میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ۹۸ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۲۹ اسفند سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۴۲۷ میلیارد و ۵۱۲ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۴۶۴ میلیارد و ۹۰۷ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با کاهش ۲۹ میلیارد و ۷۷۰ میلیون ریال به ۳۹۷ میلیارد و ۷۴۳ میلیون ریال رسید. ارزش بازار گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران نیز با کاهش ۳۷ میلیارد و ۶۳۵ میلیون ریال معادل ۴۲۷ میلیارد و ۲۷۲ میلیون ریال محاسبه شد.

"سمگا" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۴۰۵ میلیارد و ۵۲۳ میلیون ریال به مبلغ ۴۳۶ میلیارد و ۵۱۴ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۳۰ میلیارد و ۹۹۱ میلیون ریال سود کسب کرد.

گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران طی دوره یک ماهه منتهی به اسفند ماه سهام چند شرکت بورسی را به قیمت ۳۰۹ میلیارد و ۳۹۴ میلیون ریال خریداری کرد.

عناوین برگزیده