تاریخ: ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۱۳
بازدید: ۱۵۲
کد خبر: ۹۳۸۶۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
طی اسفند ماه؛

ارزش بازار "وبوعلی" افزایشی بود

می متالز - ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری بوعلی در دوره یک ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، با افزایش ۳۵۱ میلیارد و ۶۳۳ میلیون ریال به ۷ هزار و ۶۱۴ میلیارد و ۷۱۵ میلیون ریال رسید.
ارزش بازار "وبوعلی" افزایشی بود

به گزارش می متالز، شرکت سرمایه‌گذاری بوعلی با سرمایه یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ۹۸ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری بوعلی با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۲۹ اسفند سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۲ هزار و ۶۵۹ میلیارد و ۵۷۹ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۷ هزار و ۲۶۳ میلیارد و ۸۲ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۷۷۲ میلیارد و ۶۴۹ میلیون ریال به ۳ هزار و ۴۳۲ میلیارد و ۲۲۸ میلیون ریال رسید. ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری بوعلی نیز با افزایش ۳۵۱ میلیارد و ۶۳۳ میلیون ریال معادل ۷ هزار و ۶۱۴ میلیارد و ۷۱۵ میلیون ریال محاسبه شد.

"وبوعلی" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۳۱۷ میلیارد و ۶۴۱ میلیون ریال به مبلغ یک هزار و ۶۵ میلیارد و ۴۴۶ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۷۴۷ میلیارد و ۸۰۵ میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری بوعلی طی دوره یک ماهه منتهی به اسفند ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده یک هزار و ۳۳ میلیارد و ۷۴۱ میلیون ریال خریداری کرد.

عناوین برگزیده