تاریخ: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۰:۲۴
بازدید: ۱۹۲
کد خبر: ۹۴۶۶۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
طی اسفند ماه؛

"وآوا" خریدار و فروشنده بود

می متالز - شرکت سرمایه‌گذاری آوا نوین در دوره یک ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، خریدار و فروشنده سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود ۴۵۴ میلیارد و ۳۰۳ میلیون ریال سود کسب کرد.
"وآوا" خریدار و فروشنده بود

به گزارش می متالز، شرکت سرمایه‌گذاری آوا نوین با سرمایه ۶۰۰ میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ۹۸ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری آوا نوین با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۲۹ اسفند سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۹۶۲ میلیارد و ۹۶۶ میلیون ریال و ارزش بازار معادل یک هزار و ۳۰۳ میلیارد و ۱۹۸ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۳۰ میلیارد و ۱۶۷ میلیون ریال به ۹۹۳ میلیارد و ۱۳۳ میلیون ریال رسید. ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری آوا نوین نیز با کاهش ۲۱۹ میلیارد و ۸۷۱ میلیون ریال معادل یک هزار و ۸۳ میلیارد و ۳۲۷ میلیون ریال محاسبه شد.

"وآوا" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۸۵۵ میلیارد و ۱۱ میلیون ریال به مبلغ یک هزار و ۳۰۹ میلیارد و ۳۱۴ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۴۵۴ میلیارد و ۳۰۳ میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری آوا نوین طی دوره یک ماهه منتهی به اسفند ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۸۸۰ میلیارد و ۱۷۸ میلیون ریال خریداری کرد.

عناوین برگزیده