تاریخ: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۳۰
بازدید: ۲۳۵
کد خبر: ۹۴۷۲۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

حمایت 136 میلیارد تومانی معادن برای مقابله با کرونا

می متالز - مدیر روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران از جمع آوری مبلغ ۱۳۶ میلیارد تومان کمک بلاعوض برای مقابله با شیوع کرونا در چارچوب مسوولیت اجتماعی بخش معدن و صنایع معدنی خبر داد.
حمایت 136 میلیارد تومانی معادن برای مقابله با کرونا

به گزارش می متالز، محمد سپهر گفت: امضای موافقت نامه تامین ۳۵ میلیون انواع ماسک و مواد ضدعفونی کننده (الکل) به ارزش ۴۰۰ میلیارد تومان بخشی از اقدام های انجام شده در این ارتباط است.

وی ادامه داد: بیمارستان ها در اولویت تامین و توزیع ۱۱ میلیون عدد انواع ماسک قرار دارند که بوسیله ۶۴ دانشگاه علوم پزشکی در هماهنگی با وزارت صنعت، معدن و تجارت و ستاد مقابله با کرونا تامین می شود.

سپهر اضافه کرد: عقد قرار داد با هدف تمرکز بر تولید روزانه پنج هزار عدد ماسک برای مراکز استانی به عنوان دیگر دستور کار این سازمان محسوب می شود.

وی یادآور شد: یکی از اقداماتی که ایمیدرو در روستاهای اطراف واحدهای معدنی و صنایع مربوطه تحت نظارت خود انجام داد، آموزش، ضد عفونی منازل و خیابان های آنهاست و این امر تداوم دارد.

مدیر روابط عمومی ایمیدرو افزود: راه اندازی ایستگاه ایست و بازرسی سلامتی برای مسافران و رانندگان در مناطق معدنی در چارچوب ارتقای سلامتی و ایمنی در برابر کرونا نیز به اجرا درآمده است.

وی خاطرنشان ساخت: امسال که به عنوان سال جهش تولید نامگذاری شده، توسط واحدهای تابعه، شروع محتاطانه تولید با رعایت کامل اصول ایمنی به منظور تحقق «جهش تولید» کلید خورد.

عناوین برگزیده