تاریخ: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۵۰
بازدید: ۲۴۹
کد خبر: ۹۴۷۴۰

تکمیل پروژه راه آهن رشت - بندر کاسپین اولویت گیلان در سال 99

می متالز - استاندار گیلان با اشاره به برنامه ریزی برای تحقق شعار «جهش تولید» در این استان، گفت: تکمیل پروژه اتصال راه آهن رشت - بندر کاسپین یکی از اولویت های گیلان در سال ۹۹ است.
تکمیل پروژه راه آهن رشت - بندر کاسپین اولویت گیلان در سال 99

به گزارش می متالز،  ارسلان زارع ظهر شنبه در دیدار با آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت ضمن تشکر و قدردانی از حمایت‌های ایشان، اظهار کرد: وجود همدلی، همکاری و مشارکت همه جانبه در سطح استان گیلان و در میان مسئولان سبب عملکرد موفق در سال گذشته بوده است.

وی به نامگذاری سال ۹۹ از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال «جهش تولید» اشاره کرد و افزود: قطعاً بعد از کنترل ویروس ویروس کرونا از تمام ظرفیت‌های گیلان برای تحقق شار سال بهره گیری خواهد شد.

استاندار گیلان به اقدامات انجام شده در حدود دو ماه گذشته در زمینه مبارزه با ویروس کرونا در استان اشاره و تصریح کرد: تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده نمونه‌های از جهش تولید در گیلان بوده است.

وی در ادامه با بیان اینکه راستای برنامه ریزی برای تحقق شعار سال جلسه نیز برگزار شده است، گفت: در این جلسه مقرر شده دستگاه‌های اجرایی استان گیلان برنامه‌های خود برای تحقق شعار «جهش تولید» را تهیه و به این ستاد اعلام کنند.

زارع با تأکید بر اینکه تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اولویت دولت در سال جاری است، ادامه داد: تکمیل پروژه اتصال راه آهن رشت به بندر کاسپین یکی از این اولویت‌ها است که بودجه‌ای برای آن اختصاص خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا به بسیاری از کسب و کارها آسیب وارد کرده است، افزود: باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی زمینه آغاز فعالیت برخی از بخش‌ها را فراهم کنیم.

استاندار گیلان با بیان اینکه مردم همراهی خوبی در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی انجام داده‌اند، اظهار کرد: بر اساس اعلام وزیر راه و شهرسازی، استان گیلان در انجام سفرهای نوروزی و تردد مسافران کم ترددترین استان در کشور است.

وی با اشاره به اینکه کاهش کارکنان در محیط اداری در راستای کاهش شیوع ویروس کرونا تأثیرگذار است، گفت: امیدوارم گیلان جز نخستین استان‌هایی مهار ویروس کرونا باشد تا مردم بتوانند با خیال آسوده به فعالیت‌های عادی خود بازگردند.

منبع: تین نیوز
عناوین برگزیده