تاریخ: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۰:۳۰
بازدید: ۶۷۸
کد خبر: ۹۵۴۷۴
سرویس خبر : متالورژی و مواد

«نماچین» در ۷۰ رنگ آجر نسوز تولید می‌کند

می متالز - آجر از دیرباز به عنوان یکی از مصالح ساختمانی در معماری ایرانی – اسلامی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده و امروزه با ورود فناوری‌های نوین به کارخانه‌های این مصالح پرمصرف، شاهد ظهور طرح و رنگ‌های مختلف هستیم که قادر است طبع معماران و سازندگان را سیراب کند.
«نماچین» در ۷۰ رنگ آجر نسوز تولید می‌کند

به گزارش می متالز، شرکت آجر نماچین که از سال ۱۳۷۰ وارد عرصه تولید شده است، با شناسایی ۷ هزار معدن توانسته تا به امروز بیش از ۱۰۰۰ نوع محصول نما، تایل آجری و کفپوش تولید کند. همچنین این شرکت، آجر نسوز را در ۷۰ رنگ تولید می‌کند که حدود ۶۸ رنگ آن طبیعی است.

محصولات آجرنمای چین دارای استانداردهای مختلف از جمله استاندارد گاست روسیه، CE  اروپا و... شده و با تمامی شرایط آب و هوایی کشور از منفی 50 درجه سانتی گراد تا بیش از مثبت 50 درجه سازگار است. 

امیرحسین اعتضادی، مدیر فروش شرکت آجر نماچین با بیان اینکه هیچ محدودیتی برای ابعاد و رنگ‌ها نداریم، می‌گوید: با توجه به اهمیت محیط‌زیست و حفظ خاک، برخلاف گذشته که برای تولید آجر از خاک رس استفاده می‌شد، امروزه برای تولید آجر، سنگ کوه و معدن بعد از پودر شدن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون به کشورهای آذربایجان، روسیه، عراق، ترکیه، ارمنستان و ... صادرات داریم، می‌افزاید: ما توانسته‌ایم آجرهای تایل را در اندازه‌های 12×100، 20×80 و 40×80 سانتی‌متر با رعایت استاندارد تولید کنیم و همین امر استقبال معماران و سازندگان را به همراه داشته است.

عناوین برگزیده