تاریخ: ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۲:۴۸
بازدید: ۱۷۷
کد خبر: ۹۷۶۲۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
ارزش معاملات پتروشیمی شازند بررسی شد:

رشد ۸درصدی نرخ فروش پلی‌پروپیلن "شاراک"

می متالز - در هفته گذشته ۱.۴۲۰ تن از پلی اتیلن سنگین پروشیمی اراک در بورس کالا به فروش رسید که نشان از افزایش ۸۸۰ تنی نسبت به هفته منتهی به ۲۰فروردین ماه دارد.
رشد ۸درصدی نرخ فروش پلی‌پروپیلن "شاراک"

به گزارش می متالز، پتروشیمی شازند در هفته‌ای که گذشت ۱.۵۹۰ تن از انواع پلی پروپیلن را در بورس کالا عرضه کرد که در نهایت ۱.۳۹۰ تن این محصول و در قیمت میانگین ۱۲۳ میلیون و ۱۵۶ هزار ریال معامله شد.

بر اساس این گزارش، بر اساس آمار این پتروشیمی، نرخ معاملات این شرکت نسبت به قیمت‌های هفته منتهی به ۲۰ فروردین‌ماه رشد ۸.۴ درصدی را نشان می‌دهد.

ارزش معاملات این محصول با توجه به افزایش ۹۱۰ تنی فروش به ۱۷۱ میلیارد و ۱۸۷ میلیون ریال رسید.

در ادامه جدول معاملات محصولات اصلی پتروشیمی شازند و همچنین نمودار ماه‌های اخیر قیمتی محصول پلی پروپیلن این شرکت ارائه شده است.

همچنین در هفته گذشته ۱.۴۲۰ تن از پلی اتیلن سنگین پروشیمی اراک در بورس کالا به فروش رسید که نشان از افزایش ۸۸۰ تنی نسبت به هفته منتهی به ۲۰فروردین ماه دارد؛ ارزش معاملات پلی اتیلن سنگین پتروشیمی شازند به ۱۵۷ میلیارد و ۲۹۶ میلیون ریال رسید.

در پایان لازم به ذکر است که ۲.۱۲۰ پلی اتیلن سبک پتروشیمی شازند در بورس کالا به ارزش ۲۰۵ میلیارد و ۸۱۶ میلیون ریال در هفته منتهی به ۲۷ فروردین ماه به فروش رسید.

عناوین برگزیده